Aktualności
rss


 

02.02.2010

Nowy Renault Master: 'Objęty Obsługą' Renault Trucks

NOwY Renault Master: 'OBJĘTY OBSŁUGĄ'
Renault Trucks

Nouveau Master

Od kwietnial 2010, gama pojazdów dostawczych Renault Trucks rozszerzy się o najnowszy Renault Master. Wraz z nowym designem, nowym nadwoziem i nowymi wersjami silników, wprowadzone zostaną również modele z napędem na oś tylną.

Renault Trucks wprowadzi w roku 2010 następujące wersje pojazdu: furgon, podwozie z kabiną pojedynczą i brygadową, podwozie bez kabiny, platforma z kabiną, platforma bez kabiny. Nowe modele będą, w zależności od wersji, dostępne z napędem na oś przednioą lub tylną, z ogumieniem pojedynczym lub bliźniaczym.

Ponieważ Renault Trucks wierzy, że samochód dostawczy jest zarówno narzędziem, jak i miejscem pracy oraz jego użytkownicy polegają na nim w codziennych zadaniach, Renault Trucks oferuje tym użytkownikom Renault Master 'objęty obsługą': wydzielone strefy handlowe i serwisowe oznaczone Fast & Pro, kontrakty obsługowo-naprawcze Start & Drive oraz rozszerzona gwarancja Expandys. W rezultacie chcemy dostarczać kompletne rozwiązanie w segmencie pojazdów dostawczych.

Nowa gama Renault Master została zaprojektowana z naciskiem na ułatwienie codziennej pracy użytkowników pojazdu, spełniając ich wymagania w zakresie ich wydajności, zużycia paliwa i komfortu.

Z DMC od 2.8 t do 4.5 t dla furgonów, podwozi z kabiną i bez kabiny oraz platform, z napędzaną osią przednią lub tylną, z pojedynczymi lub bliźniaczymi kołami na tylnej osi, z kubaturą do 17 m3 oraz ładownością do 2,254 kg dla furgonu oraz 2,495 kg dla podwozia, nowy Renault Master jest w stanie przewieźć prawie wszystko. A to wszystko przy możliwym zużyciu paliwa poniżej 8 litrów na 100km.1

Z punktu widzenia kierowcy, położony został nacisk na komfort pracy i prowadzenia, z nowym wnętrzem przywodzącym na myśl duży samochód osobowy. Z wygodną pozycją za kółkiem, zintegrowanym GPS Tom-Tom®, wieloma schowkami oraz przestrzenią roboczą, codzienneżycie kierowcy jest znacznie łatwiejsze. Większe drzwi boczne i tylne oraz obniżona do 542 mm krawędź załadunku ułatwiają częsty załadunek i rozładunek, zwłaszcza w obszarach miejskich.

Nowy Renault Master to więcej niż pojazd. To właściwe narzędzie do pracy i Renault Trucks wierzy w sukces użytkowników Renault Master wraz ze wsparciem swojej szerokiej sieci handlowej i serwisowej, a głównie dzięki autoryzowanym punktom Fast & Pro. Celem jest zapewnienie użytkownikom Renault Master nie tylko skróconych okresów przestoju dla celu obsługi planowej, ale również zapewnienie przejrzystości wydatków, z wysokim poziomem obsługi dostarczanej profesjonalistom przez profesjonalistów.

 

1Renault Master Euro4 125 KM, wersja L2H2, w cyklu mieszanym NEDC.

rss