• Renault Trucks Maxity  Euro 5

    POJAZDY DYSTRYBUCYJNE - Euro 5

    Maxity

    maxity - wersja specjalna hd

    Maxity – dostosowany do polskich warunków

    Każdy, kto miał kiedyś styczność z transportem drogowym wie, że w tym biznesie powiedzenie „czas to pieniądz” ma szczególne znaczenie. Niestety stan polskich dróg nie tylko nie ułatwia kierowcom pracy, ale także znacznie zwiększa stopień eksploatacji pojazdu, a przecież każda awaria to stracone godziny i opóźnienia w dostawie. Z myślą o komforcie pracy i bezpieczeństwie swoich klientów, Renault Trucks przygotowało specjalną edycję Maxity, wraz z całym pakietem usług ułatwiających zakup i użytkowanie pojazdu.

    Co wyróżnia Maxity HD?

    • Wzmocnione zawieszenie
    • Wzmocnione hamulce z ABS
    • Koła 16”

    Dzięki tym ulepszeniom, Maxity bez problemu poradzi sobie w najbardziej wymagających warunkach, jakim muszą sprostać samochody dostawcze.

    Maxity- pojazd wielozadaniowy


    Dzięki dwóm typom kabiny (pojedyncza i załogowa) oraz różnorodnym typom zabudowy dostępnym w naszej ofercie, Maxity można śmiało nazwać pojazdem wielozadaniowym. Dodatkowo, wzmocniona konstrukcja oraz duża ładowność sprawiają, że pojazd ten ma niezwykle szeroką gamę zastosowań.

    Maxity to znacznie więcej niż dobry samochód

    Renault Trucks wie, że dobrej jakości samochód to za mało. Równie ważne są warunki zakupu pojazdu oraz obsługa serwisowa. Właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Państwa pakiet 3 usług, dzięki któremu użytkowanie pojazdu Maxity będzie jeszcze dogodniejsze.

    • 3 lata finansowania Renault Trucks Financial Services
    • 3 lata gwarancji
    • 3 lata obsługi serwisowej

    W celu uzyskania szczegółowych informacji skontaktuj się z przedstawicielem handlowym Renault Trucks Polska

  • facebook
  • twitter

KOMPAKTOWA BUDOWA I ZWROTNOŚĆ

REKORDOWO

Renault MaxityWYJĄTKOWO ZWROTNY

Dzięki układowi kierowniczemu najnowszej generacji, minimalny promień skrętu Renault Maxity wynosi zaledwie 4,80 m.

 

Renault MaxitySKUTECZNOŚĆ NA MIARĘ POTRZEB

Wagonowa kabina Renault Maxity pozwala na uzyskanie długości zabudowy od 2651 mm do 4961 mm, co stanowi najszerszą tego typu ofertę dostępną na rynku.

 

PORUSZAJ SIĘ BEZ PRZESZKÓD

Kabina wagonowa Renault Maxity stanowi najlepszy kompromis między kompaktową budową a dużą ilością miejsca. Zapewnia użytkownikom swobodny dostęp nawet do najbardziej zatłoczonych stref w miastach i umożliwia przejazd tam, gdzie inni muszą się zatrzymać.

  • Zewnętrzna szerokość kabiny: 1870 mm
  • Kabina wagonowa o długości 1712 mm.

SZEROKOŚĆ ZEWNĘTRZNA 1870 mm

NA CODZIEŃ WIĘKSZA ŁADOWNOŚĆ

 

Renault MaxityOSIĄGI

Nie ograniczaj się - skorzystaj z największej w tym segmencie, dostępnej na rynku ładowności :

  • 1820 kg maksymalnej ładowności w przypadku Renault Maxity 35,11 o rozstawie osi 2500 mm
  • 1790 kg maksymalnej ładowności w przypadku Renault Maxity 35,13 o rozstawie osi 2900
  • Dopuszczalny nacisk na przednią/tylną oś: 1750/2200 kg w wersji 3,5 t.

 

 

 

Renault MaxityNAJLEPSZE NA MIASTO

Nowa gama silników DXi 2.5 i DXi 3 została zaprojektowana specjalnie z myślą o eksploatacji w mieście. Jednostki te zapewniają wyjątkowe przyspieszenie na niskich obrotach oraz szeroki zakres ekonomicznych obrotów. Jednostki te, o mocy 110, 130 i 150 KM, charakteryzują się nadzwyczajną dynamiką oraz elastyczną pracą.

 

SKRZYNIE BIEGÓW DOSTOSOWANE DO WSZELKICH RODZAJÓW UŻYTKOWANIA

Gama Renault Maxity jest oferowana ze skrzyniami biegów dostosowanymi do wielu rodzajów użytkowania.

Oferta obejmuje w szczególności zautomatyzowaną, 6-przełożeniową skrzynię biegów, dostępną we wszystkich wersjach z silnikami o mocy 150 KM. Dzięki specjalnemu, bardzo krótkiemu przełożeniu pierwszego biegu, 6-przełożeniowa skrzynia biegów zapewnia wiekszą skuteczność napędu i lepszą ochronę układu napędowego przy manewrowaniu z niewielkimi prędkościami oraz ruszaniu z miejsca z dużym obciążeniem.

  • 5- i 6-przełożeniowe skrzynie biegów
  • Krótkie przełożenie mostu, chroni sprzęgło przed nadmiernym zużyciem w przypadkach systematycznej jazdy z niewielkimi prędkościami oraz częstego ruszania z miejsca/zatrzymywania pojazdu.
  • Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, umożliwia przenoszenie większego momentu na koła podczas jazdy w terenie lub po śniegu bez ryzyka utraty przyczepności.

* En version 130ch

 

MOŻESZ LICZYĆ NA JEGO NIEZAWODNOŚĆ

WYJĄTKOWA WYTRZYMAŁOŚĆ

Renault Maxity jest wyposażone w zapewniające wysoki pzoiom komfortu i <BR>odznaczające się solidnością osie i elementy zawieszenia:

Oś przednia:

  • Nośność: 1750 kg
  • Przednie niezależne zawieszenie: mniejsza sztywność i wyższy poziom komfortu jazdy
  • Przedni stabilizator o dużej średnicy (26 mm).

Oś tylna:

  • Nośność: 2 000 kg (2,8 t i 3,2 t) ; 2 200 kg (3,5 t) ; 3300 kg (4,5 t)
  • Sztywna os tylna i paraboliczne resory piórowe
  • Stabilizator (25 mm).
  • Wzmocnione zawieszenie pozwala stawić czoła nawet

skrajnie trudnym rodzajom użytkowania: place budów, śmieciarka,…

 

 

Renault MaxityOBOWIĄZKOWO UNIWERSALNY

Typowa dla ciężarówek konstrukcja wyposażona w ramę z podłużnicami o unikalnej konstrukcji sprawia że, Renault Maxity daje się dostosować do każdego rodzaju użytkowania dzięki możliwości zamontowania wszelkiego rodzaju zabudów i urządzeń.

 

Renault MaxityZAWSZE SPRAWNY

Cały proces produkcji Renault Maxity jest poddawany systematycznej kontroli, , poczynając od materiałów po montaż, w celu zapewnienia wzorcowej niezawodności i wyjątkowej trwałości. Ponadto w zależności od wersji montowane są w nim wzmocnione akumulatory i alternatory, aby zwiększyć sprawność działania wersji wyposażonych w: wysięgnik koszowy, windę załadowczą, wywrotkę …</P>

  • Wzmocniony akumulator: 110 Ah (2x65 Ah w wersji 150 KM)
  • Alternator dużej mocy: 130 A lub 135 A (w wersji 150 KM).

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY DOSTĘPNY JUŻ PRZY 1800 obr/min

KOMFORT
W CAŁEJ OKAZAŁOŚCI // POD KAŻDYM WZGLĘDEM

 

Renault MaxityELASTYCZNA JAZDA

Odkryj na nowo przyjemność prowadzenia dzięki zwrotności Renault Maxity :

  • Układ kierowniczy z przekładnią zębatkową zmniejsza masę pojazdu i zapewnia niezwykle mały promień skrętu
  • System wspomagania ruszania pod górę dodatkowo podnosi komfort prowadzenia pojazdu, chroni sprzęgło i ułatwia ruszanie z miejsca
  • Sześciobiegowa skrzynia biegów dostępna z silnikami 130 i 150 KM, zapewnia dynamiczną, przyjemną jazdę
  • Zautomatyzowana, 6-przełożeniowa skrzynia biegów dostępna ze wszystkim pozostałymi 150-konnymi wersjami
  • Kierownica z regulacją wysokości i kąta pochylenia
  • Ergonomiczna deska rozdzielcza, ułatwiająca odczyt informacji związanych z prowadzeniem pojazdu.

 

Renault MaxityCZAS NA KOMFORT!

Pomimo wyjątkowo kompaktowych wymiarów, kabina Renault Maxity zapewnia niezwykle wygodne miejsce kierowcy i sporo wolnej przestrzeni we wnętrzu:

  • Ergonomiczny fotel kierowcy i pasażera
  • Elektryczne podnośniki szyb z blokadą szyby po stronie pasażera
  • Elektrycznie sterowane lusterka wsteczne
  • Centralny zamek
  • Komputer pokładowy
  • Radioodtwarzacz CD
  • Klimatyzacja
  • Liczne schowki (łącznie ze schowkiem w oparciu środkowego siedzenia pasażera)
  • Chłodzony i podgrzewany schowek
  • Regulowane siedzenia
  • Niezależne oświetlenie
  • Częściowo składana kanapa pasażera.

Zdjęcie panoramiczne wnętrza kabiny Witamy w kabinie Renault Maxity!

LICZNE SCHOWKI

NASZ PRIORYTET: TWOJE BEZPIECZEŃSTWO

WZORCOWY UKŁAD HAMULCOWY

Dzięki 4 hamulcom tarczowym, Renault Maxity dysponuje jednym z najlepiej działających - zarówno z przodu jak i z tyłu - układów hamulcowych, a długość drogi hamowania z prędkości 100 km/h wynosi jedynie 43,7 m.
Bardzo dobrą stabilność pojazdu zapewniają elektroniczne układy sterujące:

  • ABS
  • elektroniczny korektor siły hamowania (sprzężony z ABS-em), zapewniający płynne, skuteczne hamowanie i zapobiegający zjawisku nadsterowności podczas hamowania.

PEŁNE BEZPIECZEŃSTWO I SKUTECZNA OCHRONA NIEZALEŻNIE OD OKOLICZNOŚCI

Kabina wagonowa z ogromną przednią szybą zapewnia doskonałą, panoramiczną widoczność na drogę i całą strefę znajdującą się tuż przed pojazdem.

Liczne, zamontowane w kabinie elementy bezpieczeństwa, zapewniaja pełną ochronę wszystkim pasażerom: wzmocnione, przednie zderzaki z pochłaniaczami energii, chroniące przed skutkami zderzeń bocznych dodatkowe wzmocnienia drzwiowe, montowane w standardzie wzmocnienie tylnej ścianki, chroniące przed wgnieceniem ładunku do wnętrza kabiny, poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera*.

Elementy wyposażenia zwiększające bezpieczeństwo pojazdu i przewożonego ładunku:

  • Pilot centralnego zamka z funkcją blokady rozruchu
  • Zamykana na klucz blokada mechanizmu odchylania kabiny (w pakietach Dynamic i Avantage)
  • Uchwyt koła zapasowego z zabezpieczeniem przeciwkradzieżowym (w opcji zależnie od kraju).

* w opcji

ABS EBD

DANE TECHNICZNE

SILNIKI

 

DXi2,5

110 KM - 81kW przy 3600 obr/min - 250 Nm przy 1600 obr/min
130 KM - 96 kW przy 3600 obr/min - 270 Nm przy 1800 obr/min.

DXi3
150 KM - 110 kW przy 3400 obr/min - 350 Nm przy 1600 obr/min.
W celu spełnienia normy Euro 4 firma Renault Trucks wybrała technologię EGR (Exhaust Gas Recycling – System Recyrkulacji Spalin) w połączeniu z katalizatorem
Recyrkulacja spalin z wykorzystaniem katalizatora. zadaniem układu recyrkulacji jest obniżenie temparatury spalin w celu zmniejszenia produkcji tlenków azotu (NOx) bez równoczesnego zwiększenia emisji cząstek stałych.
EGR to sprawdzona i niezawodna technologia wykorzystywana w samochodach osobowych, stosowana również z powodzeniem w samochodach dostawczych.
Technologia ta jest szczególnie dobrze przystosowana do niezbyt wysokich przebiegów pojazdów dostawczych i zapewnia optymalną ładowność (brak dodatkowego zbiornika) i nie wymaga specjalnej obsługi technicznej.
Opcja z filtrem cząstek stałych (FAP) jest dostępna wyłącznie w przypadku wersji z silnikiem ZD30 (150 KM), niekompatybilnym ze zautomatyzowaną skrzynią biegów.
W odpowiedzi na przepisy obowiązujące w niektórych miastach, filtr cząstek stałych pozwala na obniżenie emisji zanieczyszczeń do poziomu wymaganego przez przyszłą normę czystości spalin Euro 5.

KABINY

Oferta kabin dostosowana do potrzeb branży dostawczej.

  • Kabina krótka idealna do kompaktowego pojazdu i dostosowana do użytkowania w miastach.
  • Kabina podwójna do przewozu pracowników (do 6 miejsc).

SKRZYNIE BIEGÓW

Oferta 2 mechanicznych skrzyń biegów zapewniających optymalne dostosowanie się do potrzeb klientów z branży dostawczej.

  • 5-biegowa skrzynia biegów montowana z silnikami DXi2,5 - 110 i 130 KM oraz z silnikiem DXi3 - 150 KM
  • 6-biegowa skrzynia biegów montowana z silnikami DXi2,5 - 130 KM i DXi3 - 150 KM.

5-biegowa skrzynia biegów montowana z silnikami 110 KM i 130 KM zapewnia najlepszy kompromis między ładownością a oszczędnym zużyciem paliwa. Sześciobiegowa skrzynia biegów, montowana z silnikami 130 KM i 150 KM zapewnia jeszcze większą przyjemność prowadzenia przy umiarkowanym żużyciu paliwa dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu dostępnemu już przy niskich obrotach. Specjalne, bardzo krótkie przełożenie pierwszego biegu w tej skrzyni zapewnia lepszy napęd podczas jazdy z małymi prędkościami.
Zautomatyzowana, 6-biegowa skrzynia biegów jest dostępna wyłącznie w wersjach z silnikiem ZD30 (150KM).Skrzynia ta nie jest kompatybilna z filtrem cząstek stałych (FAP). Jest montowana wyłącznie w wersjach z systemem ABS oraz układem wspomagania ruszania pod górę.

MOSTY I OSIE

  • Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu w wersjach Maxity z silnikami 110 i 130 KM.
    Gdy jedno z kół zaczyna tracić przyczepność na śliskiej nawierzchni i nie może przenieść na nią całego momentu, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu pozwala drugiemu z kół na tej osi przejąć cały moment niezbędny do zapewnienia przyczepności.
  • Krótsze przełożenie mostu w Maxity 3,5 t w wersji z silnikiem 110 KM.
    Przełożenie mostu zostało specjalnie skrócone dla zastosowań wymagających poruszania się z małymi prędkościami oraz częstego ruszania z miejsca i zatrzymywania się.

UKŁAD HAMULCOWY

Renault Maxity jest wyposażony w 4 hamulce tarczowe, zapewniające mocniejsze i sprawniejsze hamowanie.
Oferowany w zależności od modelu w standardzie lub w opcji system ABS nowej generacji zapewnia wysoką skuteczność hamowania w każdej sytuacji. Dostępny w pojazdach z systemem ABS elektroniczny korektor siły hamowania pozwala w optymalny sposób wykorzystać możliwości układu hamulcowego i zapewnić płynne i niezwykle skuteczne hamowanie:

  • Maksymalna sprawność hamowania z przodu i z tyłu
  • Bardzo dobra stabilność pojazdu w każdej sytuacji
  • Zapobieganie zjawisku nadsterowności podczas hamowania (objawiającego się wypadaniem tyłu pojazdu z toru jazdy pod wpływem hamowania)
  • Zwiększona trwałość hamulców.

ROZSTAWY OSI

Aby zapewnić optymalne wykorzystanie długości zabudowy, Renault Maxity jest obecnie oferowany z 3 następującymi rozstawami osi:
L1 : 2500mm
L2 : 2900mm
L3 : 3400mm.

SYSTEM WSPOMAGANIA RUSZANIA POD GÓRĘ

Bardzo ceniony, innowacyjny system, oferowany w opcji, podnoszący komfort i bezpieczeństwo i ułatwiający ruszanie pod górę bez cofania się i korzystania z hamulca postojowego po wciśnięciu pedału gazu.

Układ wspomagania ruszania pod górę eliminuje również konieczność trzymania wciśniętego pedału hamulca podczas stania na światłach lub w ulicznym korku."

ZAWIESZENIE

ZAWIESZENIE STANDARDOWE
AR
Piórowe zawieszenie paraboliczne.
Stabilizator poprzeczny (25 mm).

ZAWIESZENIE WZMOCNIONE

Piórowe zawieszenie paraboliczne.
Ostatnia belka poprzeczna ramy podwozia w wersjach 2,8 i 3,2 t.
Ostatnia belka poprzeczna ramy podwozia i wzmocnione zawieszenie paraboliczne w wersji 3,5 t.
Stabilizator poprzeczny (25 mm).

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Renault Maxity zależnie od wersji jest wyposażony we wzmocniony akumulator i alternator, zapewniające spokojną eksploatację pojazdu.

  • Akumulatory : 12 V, 110 Ah w wersjach 110 KM i 130 KM; 12 V, 2x65 Ah w wersji 150 KM
  • Alternatory : 130 A w wersjach 110 KM i 130 KM ; 135 A w wersji 150 KM.

OBSŁUGA TECHNICZNA

Renault Maxity zapewni Ci większą rentowność dzięki dłuższym przebiegom międzyprzeglądowym.
Olej silnikowy
co 30 000 km lub co 24 miesiące

Filtr oleju
60 000 km ou 48 mois

Filtre à carburant
co 60 000 km lub co 48 miesiące

Olej w skrzyni biegów
co 45 000 km lub co 36 miesiące

Olej w mechanizmie róznicowym
co 45 000 km lub co 36 miesiące

Łańcuch rozrządu
Bezobsługowy

This low ratio is specially designed for driving at low speeds and frequent stop and start applications.

SILNIKI DXi2,5 lub DXi3

  • facebook
  • twitter