• facebook
  • twitter

POJAZD CIĘŻAROWY
PRZYNOSI ZYSK

Renault Trucks D RENTOWNOŚĆ Euro 6
  • MAKSYMALNE CIŚNIENIE WTRYSKU 2000 BAR UMOŻLIWIA LEPSZE SPALANIE OLEJU NAPĘDOWEGO
  • TURBOSPRĘŻARKA O ZMIENNEJ GEOMETRII ZAPEWNIA WIĘKSZĄ ELASTYCZNOŚĆ SILNIKA
  • RECYRKULACJA SCHŁODZONYCH SPALIN (EGR) POZWALAJĄCA ZMNIEJSZYĆ EMISJĘ ZANIECZYSZCZEŃ W CZASIE PRACY SILNIKA NA NISKICH OBROTACH

  • UKŁAD OCZYSZCZANIA SPALIN Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH

  • WENTYLATOR ODŁĄCZANY SPRZĘGŁEM, W CELU ZMNIEJSZENIA ZUŻYCIA PALIWA

  • WTRYSKIWACZ W UKŁADZIE WYDECHOWYM DLA SKRÓCENIA REGENERACJI

  • ZGODNOŚĆ SILNIKA NGT 9 Z BIOMETANEM I SILNIKÓW BIODIESEL DTI 5 I DTI 8 Z PALIWEM B100

OBNIŻONE ZUŻYCIE PALIWA NAWET O 7%

SILNIK 6-CYLINDROWY (DTI 8)
dostępny w wersjach 250 KM, 280 KM i 320 KM

Renault Trucks D RENTOWNOŚĆ Euro 6
  • MODUŁ ELEKTRONICZNY UŁATWIAJĄCY KOMUNIKACJĘ MIĘDZY PODWOZIEM I ZABUDOWĄ
  • NACISK NA OŚ PRZEDNIĄ DO 9 TON
  • NAJWIĘKSZA OFERTA ROZSTAWÓW OSI NA RYNKU: 17 ROZSTAWÓW (CO 6800 MM)

  • OSŁONA CHŁODNICY PRZYSTOSOWANA DO INSTALACJI PŁYTY CZOŁOWEJ
  • PŁYTY I WSPORNIKI MOCUJĄCE ROZMIESZCZONE NA PODWOZIU
  • POCZĄTEK ZABUDOWY OD 405 MM
  • PRZEŁĄCZNIKI NA TABLICY ROZDZIELCZEJ, SŁUŻĄCE DO OBSŁUGI ZAMONTOWANEGO NA NADWOZIU WYPOSAŻENIA
  • ZWIS TYLNY Z OTWORAMI MOCUJĄCYMI CO 55 MM

POJAZD DLA KAŻDEJ BRANŻY, 100 MODELI W OFERCIE

Usługi

Kupując pojazd Renault Trucks, kupujesz coś więcej niż tylko pojazd ciężarowy. Masz możliwość wyboru spośród szerokiego wachlarza usług opracowanych dla zwiększenia rentowności firmy. W ten sposób, zyskajesz pewność, że wszelkie potrzeby zostaną spełnione, że rzeczywistość działalności zostanie opanowana oraz że pojazd ciężarowy stanie się prawdziwym czynnikiem rozwoju firmy.

  • OPTIFUEL PROGRAMME
  • OPTIFLEET
  • OPTIFUEL TRAINING
  • OPTIFUEL INFOMAX

Firma Renault Trucks zaprojektowała silniki, bazując na uznanych technologiach, doskonale dostosowanych do transportu na terenach miejskich i do transportu regionalnego. Układ napędowy oferuje szeroki wybór technologii i mocy, mniejsze zużycie paliwa i zmniejszenie kosztów obsługi technicznej.

  • SILNIK ZASILANY CNG 9 L

    320 KM (NGT 9) do stosowania w strefach ekologicznych w centrach miast. Kompatybilny z biometanem.

Poprzez połączenie inteligentnych technologii, aerodynamicznej sylwetki i szkolenia z racjonalnej jazdy, GAMA D Optifuel pozwala znacznie zmniejszyć zużycie paliwa i wpływa na rentowność.

Liczne przystosowania mechaniczne i elektryczne ułatwiające montaż zabudowy i instalację wyposażenia niezbędnego we wszystkich branżach związanych z dystrybucją. Strona internetowa dedykowana dla producentów nadwozi pozwala  skrócić terminy dostaw pojazdów.

  • Przełączniki na tablicy rozdzielczej, służące do obsługi zamontowanego na nadwoziu wyposażenia

POJAZD CIĘŻAROWY MUSI
BYĆ NIEZAWODNY

Renault Trucks D SOLIDNOŚĆ Euro 6
  • KABINA PRZESZŁA TESTY ZDERZENIOWE I ZOSTAŁA WYPOSAŻONA WE WZMOCNIONE FOTELE
  • WSTĘPNIE NAWIERCONE PODŁUŻNICE, W ZALEŻNOŚCI OD KONFIGURACJI POJAZDU, GWARANTUJĄ MINIMALNĄ LICZBĘ OTWORÓW I WIĘKSZĄ WYTRZYMAŁOŚĆ KONSTRUKCJI
  • ZAWIESZENIA TYLNE NIE WYMAGAJĄ OBSŁUGI
  • ZAWIESZENIA Z PRZODU PODWOZIA SĄ BARDZIEJ WYTRZYMAŁE I DOSTOSOWANE DO WSZYSTKICH BRANŻ
Renault Trucks D SOLIDNOŚĆ Euro 6
  • MINIMALNY ZWIS PRZEDNI: 1329 MM

  • ROZSTAW OSI OD 3250 MM

Usługi

Kupując pojazd Renault Trucks, kupujesz coś więcej niż tylko pojazd ciężarowy. Masz możliwość wyboru spośród szerokiego wachlarza usług opracowanych dla zwiększenia rentowności firmy. W ten sposób, zyskajesz pewność, że wszelkie potrzeby zostaną spełnione, że rzeczywistość działalności zostanie opanowana oraz że pojazd ciężarowy stanie się prawdziwym czynnikiem rozwoju firmy.

  • FINANSOWANIE I UBEZPIECZENIE
  • RENAULT TRUCKS 24/7

Podwozie pojazdów z gamy D testowano w warunkach największych obciążeń.
Kabinę wzmocniono wytrzymałymi elementami, co pozwoliło uzyskać wyjątkową trwałość i niezawodność.

Zmniejszony promień zawracania, mały zwis przedni i kompaktowa kabina, to parametry pojazdów gamy D pozwalające przecisnąć się przez każdą uliczkę, gdzie liczy się każdy centymetr i łatwo dotrzeć do najbardziej zatłoczonych stref miasta.

  • D Wide 6x2*4

    Oś tylna kierowana

    Promień zawracania do 19% mniejszy niż w modelu 6x2

POJAZD CIĘŻAROWY
MA BYĆ DUMĄ KIEROWCY

Renault Trucks D KOMFORT Euro 6
  • KIEROWNICA OBSZYTA SKÓRĄ

  • STEROWANIE ZWALNIACZEM

  • DUŻY WYŚWIETLACZ CYFROWY O PRZEKĄTNEJ 4,3”
  • TEMPOMAT/ OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI

  • STEROWANIE ZAUTOMATYZOWANĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW

  • RADIOODTWARZACZ CYFROWY Z OBSŁUGĄ PLIKÓW MP3 I KOMUNIKACJĄ BLUETOOTH® Z GNIAZDAMI USB I JACK

  • TEMPOMAT ADAPTACYJNY (ACC)

Wszystko w zasięgu ręki

Niezbędne elementy sterujące w zasięgu ręki zapewniają duży komfort jazdy. Regulator prędkości oraz zautomatyzowana skrzynia biegów pozwalają kierowcy skupić 100% swojej uwagi na jeździe.

Renault Trucks D KOMFORT Euro 6
  • DOSTĘP DO SZYBY PRZEDNIEJ 2 STOPNIAMI ZINTEGROWANYMI W ZDERZAKU Z TWORZYWA (NIEKTÓRE WERSJE POSIADAJĄ DODATKOWY STOPIEŃ)
  • NISKO UMIESZCZONE PODŁUŻNICE PODWOZIA: OD 804 MM
  • OŚWIETLENIE STOPNI

  • UCHWYTY UŁATWIAJĄCE DOSTĘP DO PRZEDNIEJ SZYBY

Nowe fotele zaprojektowano z myślą o poprawie komfortu. Dzięki licznym schowkom, wszystko potrzebne do efektywnej pracy jest na wyciągnięcie ręki.

Lepszy dostęp do kabiny i przedniej szyby ma ułatwić codzienną pracę kierowcy i obsługę pojazdu. To więcej niż pojazd ciężarowy, to prawdziwe narzędzie pracy, poprawiające wydajność.

BEZPIECZEŃSTWO
TO PODSTAWA

Dolna, przeszkolona część drzwi, panoramiczna przednia szyba, lusterko wsteczne dwuczęściowe i tylna szyba kabiny zapewniają optymalną widoczność. Zastosowane oświetlenie zapewnia maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach i w każdym otoczeniu.

Skuteczne układy hamulcowe i zwalniacze zapewniają bezpieczeństwo kierowcy, pasażerom oraz pieszym, zwiększają także bezpieczeństwo ładunku. Dodatkowe, liczne rozwiązania
technologiczne podnoszą bezpieczeństwo kierowcy.

  • ADAPTACYJNY UKŁAD KONTROLI TRAKCJI (ACC)*

    utrzymuje bezpieczną odległość od pojazdu z przodu, automatycznie sterując przyspieszaniem i hamowaniem (za pomocą zwalniaczy i hamulców roboczych).

    * opcjonalnie.

  • facebook
  • twitter