A.T.C Van Damme BVBA

Lochristi, Belgium

Zamknięte
Wyświetl numer
Bedrijvenlaan 2
9080 Lochristi

4.2 / 5
150 - Opinie od Google

Godziny otwarcia recepcji


Poniedziałek 08:00 / 17:00
Wtorek 08:00 / 17:00
Środa 08:00 / 17:00
Czwartek 08:00 / 17:00
Piątek 08:00 / 17:00
Sobota 07:00 / 12:00
Niedziela -

Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Udogodnienia dla kierowców
Udogodnienia dla kierowców
Sprzedaż pojazdów LCV - Renault Master
Sprzedaż pojazdów LCV - Renault Master
Pojazdy LCV serwis i naprawa
Pojazdy LCV serwis i naprawa
Finansowanie
Finansowanie


Usługi serwisowe
Poniedziałek 07:00 / 18:00
Wtorek 07:00 / 18:00
Środa 07:00 / 18:00
Czwartek 07:00 / 18:00
Piątek 07:00 / 18:00
Sobota 07:00 / 12:00
Niedziela -

Manager serwisu

geert@atcvandamme.be

4.2 / 5
150 Opinie
prześlij opinie
31 July 2022 Marcin Wolski
Sprawnie, szybko, profesjonalnie
13 June 2025 Seher Güzel
Bardzo zła obsługa, musimy zapłacić fakturę, podczas gdy mechanik nie odholował samochodu! Ponownie go uruchomił, co oznacza, że ​​samochód jest teraz całkowicie zepsuty. Gdyby musiał odholować samochód do warsztatu, można by go naprawić, a samochód nie byłby zepsuty! Złe rozwiązanie, zła komunikacja i najnowsze recenzje mówią wystarczająco dużo o obsłudze!
9 May 2025 Elwin Groenendijk
Fantastyczna obsługa w tym warsztacie. Byliśmy w drodze do Hiszpanii, ale niestety z powodu odprysków kamieni przeciekała chłodnica. Wszystko było zamknięte w okolicach Wielkanocy, a we wtorek po Wielkanocy nigdzie nie było miejsca. Znaleźliśmy ATC van Damme. Właściciel nam pomógł i w mgnieniu oka wróciliśmy w trasę. Wliczając w to smakołyki dla dzieci! Gratulacje i jeszcze raz dzięki!
14 December 2024 Ben Coppens
Nie do końca rozumiem poprzednie komentarze... Zaczęło się od zakupu (dostarczono niewłaściwy samochód), ale po długich dyskusjach w końcu otrzymałem właściwy. Rok: Zepsuła się przekładnia kierownicza i już wtedy miałem wątpliwości, czy będzie to objęte gwarancją. Będziesz musiał mi to wyjaśnić. Kolejny rok później: Zepsuł się system szyb. Został naprawiony podczas przeglądu, ale również zażądałem za to opłaty. Kiedy skonfrontowałem ich z tym, mówiąc, że moim zdaniem jest to objęte gwarancją, byli kompletnie oszołomieni i zgodzili się, ale nadal musiałem zapłacić dodatkowe 300 euro za robociznę. Poprzedni przegląd: Zespół pedałów pękł tak po prostu. Poszedłem do warsztatu, żeby zapytać o informacje, i ponownie usłyszałem: „To nigdy nie jest objęte gwarancją i zdarza się regularnie”. To było dla mnie o krok za daleko. Dlatego zakończyłem naszą współpracę. Od tamtej pory pojechałem do nowego warsztatu i nie mam już żadnych problemów. Kilku kolegów doświadczyło dokładnie tego samego. To prawdziwy wstyd.
11 December 2024 Stijn De Groote
Obsługa poniżej 0! Potrzebują 4 tygodni, żeby zadzwonić do klienta! A potem otwierają parasol o dodatkowych kosztach! To była bardzo droga kamera cofania. Nigdy mnie tam już nie zobaczą!