Gama E-Tech

Renault Trucks D Wide E-Tech w 100% elektryczny z zabudową komunalną

Off
Renault Trucks - śmieciarka elektryczna

Renault Trucks D Wide E-Tech w 100% Elektryczny z zabudową komunalną

Niższe koszty eksploatacji przy zachowaniu zasięgu i ładowności - Renault Trucks D Wide E-Tech to ekonomiczny pojazd do zbiórki odpadów miejskich.

Zmniejszenie emisji CO2 jest obecnie priorytetem. Wprowadzane regulacje i przepisy mają na celu ewolucyjną zmianę transportu realizującego zadania dla lokalnych samorządów, jednocześnie minimalizując jego wpływ na środowisko naturalne. Renault Trucks wprowadza innowacje, opierając się na swoim doświadczeniu i oferując zrównoważone rozwiązania dostosowane do ograniczeń eksploatacyjnych pojazdów, szczególnie tych wykorzystujących energię elektryczną.

Środowisko ZE

 

WYDAJNY, EKOLOGICZNY I W 100% ELEKTRYCZNY

Ochrona środowiska jest jedną z największych trosk współczesnego spłeczeństwa, dlatego opracowaliśmy w pełni elektryczny pojazd Renault Trucks D Wide E-Tech, który wspiera poprawę jakości powietrza w obszarach całkowicie zurbanizowanych. 

Miasto ZE

 

Hałas, korki stają się coraz większym problemem do funkcjonowania w mieście, a ograniczenia w ruchu stają się coraz bardziej rygorystyczne, jednocześnie dostęp do dużych aglomeracji ma teraz kluczowe znaczenie dla Twojej firmy i w związku z tym nasz nowy pojazd jest dedykowany idalnie do tego, aby spełnić wszystkie powyższe wymogi. 

Cisza ZE

Renault Trucks D Wide E-Tech

Silnik ZE

SILNIK E-Tech

Moc: 260 kW ciągła, 370 kW szczytowa. Moment obr.: 850 Nm. Dwa synchroniczne silniki prądu zmiennego z magnesami trwałymi o wysokiej gęstości mocy. Płyn niezamarzający chłodnicy: do -40°C.

Akumulatory

AKUMULATORY

Akumulatory o pojemności 265 kWh. Złącze ładowania pojazdu zgodne z “type 2” i “CSS Combo 2”. Pozwala na ładowanie wg. standardów mode 2,3 lub 4 (od 22 kW do 150 kW). Pojazd jest przystosowany do użycia prostowników prądu stałego wysokiej mocy (limit określono na 150 kW).

Masa i waga ZE

MASY I WYMIARY

Dopuszczalna masa całkowita 27t. Ładowność 10355 kg. Długość 9767 mm. Szerokość 2550 mm. Wysokość 3600 mm. Rozstaw osi 3900 mm. Szerokość kabiny z błotnikami 2518 mm. Promień zawracania 7206 mm (pomiędzy krawężnikami).

Kabina ZE

WNĘTRZE KABINY

Schowki nad szybą przednią, 2 schowki zamykane drzwiczkami (50L). Tachograf cyfrowy DTCO 4.0. Wywietrznik dachowy ręczny. Fotel kierowcy komfort pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa, regulacją lędźwiową, ogrzewanym siedziskiem i oparciem, regulacją długości siedziska. 3. fotel środkowy z 2 punktowym pasem bezpieczeństwa. Stopniowe wygaszanie oświetlania w kabinie. Osłona przeciwsłoneczna przesuwana po stronie kierowcy. Elektryczne podnoszenie szyb. Klimatyzacja.

Zabudowa

SKRZYNIA ŁADUNKOWA

Pojemność skrzyni wynosi 21 m3 . Zaokrąglone ściany boczne, górne oraz podłoga w kształcie kila umożliwia łatwy odpływ ścieków do specjalnego zbiornika. Wszystkie elementy wykonano z kilku rodzajów wysokogatunkowych stali, w tym mikrostopowych. Taka konstrukcja jest odpowiednio trwała i odporna na skręcania, a jednocześnie nie wymaga zastosowania dodatkowych wzmocnień w postaci zewnętrznego użebrowania zwiększającego masę zabudowy. Płyta wypychająca o wklęsłym profilu została wykonana z wytrzymałej i jednocześnie sprężystej stali, dzięki czemu w miarę przybywania odpadów jej krawędzie odginają się uszczelniając płytę i ściany boczne oraz górne. Zapobiega to przedostawaniu się odpadów na stronę siłownika hydraulicznego i nie wymaga stosowania dodatkowych gumowych uszczelnień.

NAPĘD ZABUDOWY

Hydraulika skrzyni oraz mechanizmu prasowania jest napędzana od przystawki elektrycznej zasilanej z baterii trakcyjnych podwozia, natomiast wrzutnik za pomocą power-packa podłączonego do 24-voltowej instalacji z tradycyjnymi akumulatorami. Przy takim rozwiązaniu pobór energii następuje tylko w trakcie pracy, co zwiększa zasięg pojazdu. W pełni elektryczny napęd zabudowy sprawia, że śmieciarka jest znacznie cichsza, ponieważ obie pompy hydrauliczne (skrzyni/odwłoka i wrzutnika) działają wtedy, gdy urządzenie faktycznie pracuje. Wyjątkowo niski hałas pojazdu umożliwia swobodną obsługę terenów zamieszkałych nawet we wczesnych godzinach porannych, a całkowity brak zanieczyszczeń sprzyja zastosowaniom w ścisłych centrach miast czy na osiedlach z gęstą zabudową.

Śmieciarka ZE

 

WYBRANE ELEMENTY WYPOSAŻENIA STANDARDOWEGO ELEKTRYCZNEJ ŚMIECIARKI

  • Funkcja Pack on the Move – umożliwia dokończenie cyklu prasowania odpadów w trakcie jazdy, mimo zajętych stopni dla ładowaczy, dzięki czemu przy rozpoczęciu załadunku następnej partii odpadów odwłok jest pusty. Po zakończeniu cyklu prasowania system automatycznie odłącza przystawkę zasilającą pompę hydrauliczną.
  • System przeciwkolizyjny – umożliwia automatyczne uniesienie zasypu do pozycji transportowej po załączeniu biegu i opuszczenie go do pozycji roboczej po zatrzymaniu pojazdu i włączeniu biegu neutralnego.
  • Fabryczne przygotowanie do montażu systemu identyfikacji pojemników (RFID) i systemu dynamicznego ważenia pojemników.
  • Oświetlenie nadwozia w technologii LED.
  • Uchwyt na miotłę i łopatę.
  • Dodatkowe lampy LED do doświetlania w czasie cofania montowane pod nadwoziem.
Opcjonalnie zamontowano w naszym elektrycznym pojeździe:

• Centralne smarowanie dla zabudowy i urządzenia zasypowego.

Broszura Renault Trucks D-Wide E-Tech z zabudową komunalną

Zapytaj o ofertę! Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Proszę użyć tego formatu dla kodu pocztowego: 00000
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu marketingu produktów i usług własnych przez Volvo Polska sp. z o.o. (której oddział stanowi Renault Trucks) w tym przesyłania informacji handlowych, za pośrednictwem zaznaczonych poniżej form kontaktu.

Proszę zaznaczyć właściwe opcje krzyżykiem w przypadku zainteresowania. W przypadku zaznaczenia pola i niepodania dedykowanego adresu e-mail lub numeru telefonu komunikacja marketingowa nie będzie mogła być kierowana do Pani/Pana.

 

Administratorem danych jest Volvo Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (której oddział stanowi Renault Trucks). Grupa Volvo powołała Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się na adres e-mail gpo.office@volvo.com, telefonicznie lub pocztą tradycyjną: +46 (0)31 66 00 00 AB Volvo, Att: Group Privacy Office, Dept AA14100, VGHQ, SE-405 08, Göteborg, Sweden. Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji w sprawie, której dotyczy Pani/Pana zgłoszenie oraz w celach archiwalnych i dowodowych na podstawie naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit f RODO), a w razie wyrażenia zgody marketingowej – także w tym celu na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia po upływie wskazanych okresów, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzana w szczególnych sytuacjach, a także wycofania zgody w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania zrealizowanego przed jej wycofaniem.
 

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu praw znajduje się w polityce prywatności Renault Truck w dole strony oraz Grupy Volvo pod adresem: https://www.volvogroup.com/en/tools/privacy/privacy-pl.html.