Raport

STYL

A designer working on a concept truck design

PROJEKT NASTAWIONY NA OSZCZĘDNOŚĆ ZUŻYCIA PALIWA

Renault Trucks stara się przewidzieć przyszłe trendy w transporcie i odzwierciedlić je w kolejnych generacjach swoich pojazdów ku zadowoleniu swoich klientów.

Podczas IAA Show w Hanowerze, Renault Trucks zaprezentowało projekt poświęcony tematyce oszczędności paliwa w pojazdach dalekobieżnych, którego owocem jest pojazd CX/03. Wysokiej jakości materiały, najlepsza ayrodynamika oraz innowacje technologiczne zastosowane w tym samochodzie to dopiero początek badań producenta.

“CX/03 to nie jest zwykły projekt poświęcony designowi, to jest projekt przemysłowy” zaznaczył Hervé Bertrand, projektant Renault Trucks. Pojazd ten powstał w oparciu o wcześniej przeprowadzone badania, takie jak Optifuel Lab. “Głównym elementem ideologi Renault Trucks jest oszczędność paliwa, dlatego właśnie ta idea przyświecała nam podczas tworzenia nowego pojazdu. Chcemy aby CX/03 nadał kierunek projektom badawczym, które zostaną przeprowadzone przez Renault Trucks w przyszłości”.

STYL I FILOZOFIA RENAULT TRUCKS POLEGA NA WCZESNYM POZNANIU ORAZ ZASPOKOJENIU POTRZEB W PRODUKCIE FINALNYM WSZYSTKICH PRZYSZŁYCH UŻYTKOWNIKÓW POJAZDÓW

Siła i czystośc linii, forma dynamiczna, moc i charakter przodu pojazdu … wzornictwo Renault Trucks daje każdemu modelowi indywidualny wygląd, ktory znajduje uznanie na 5 kontynentach

 

PRACA PROJEKTANTA RENAULT TRUCKS POLEGA NA ODGADYWANIU PRZYSZŁYCH TRENDÓW I GUSTÓW NASZYCH KLIENTÓW

Projektowanie kolejnych generacji ciężarówek jest skomplikowanym procesem wymagającym współpracy wielu osób. Setki wzorów i rysunków wychodzących spod ręki designerów Renault Trucks jest podstawą procesu selekcji na etapie wyboru nowego konceptu.

To nie jest tylko sprawa futurystycznego wzornictwa i ciekawych linii lecz przede wszystkim proces żmudnego definiowania każdego detalu wewnątrz i na zewnątrz, elementów drzwi, okien, dachów. Wzornictwo musi zostać połączone z architekturą techniczną pojazdu oraz innowacjami, które wnoszą wartość dodaną dla klienta

Renault Trucks Design

 

 

 

GENIUSZ MARKI RENAULT TRUCKS

Renault Trucks Logo on a concept truck

Wzornictwo jest bardzo ważnym elementem identyfikującym każdy pojazd Renault Trucks. Oprócz walorów typowo użytecznych, design musi również promować wizerunek naszego klienta użytkującego pojazd.

Logo Renault Trucks oznacza synonim jakości, innowacyjnośći i kreatywności. Znak Renault Trucks jest ściśle związany z wartościami marki: “skutecznością, entuzjazmem i innowacyjnością”.

 

Renault Trucks Radiance concept truck

RADIANCE

Renault Trucks’ Dream Truck

Capitalising on the cultural heritage of the brand and its three core values of innovation, efficiency and care, the Marketing and Product teams of Renault Trucks have designed the ideal tractor.

Renault Trucks Hybris concept truck

HYBRYS

Renault Trucks presents Hybrys: an innovative, urban, hybrid technology concept vehicle

With its futuristic design, Hybrys is an expression of Renault Trucks’ vision of future urban transport. It is also a progressive step towards the inclusion of hybrid technologies in its products already on the market, offering alternative solutions to diesel.

In its product range, targeting local authorities and highways agencies, Renault Trucks offers a unique range of engines and alternative energy solutions : bio-diesel, natural gas, diesel / electric bi-modal and wholly electric.