Witaj w Renault Trucks Polska
BARRIAC VI RODEZ
ONET LE CHATEAU, France
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Wtorek | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Środa | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Czwartek | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Piątek | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Manager serwisu
Jean Philippe SADOUL
06 20 95 82 72
jp.sadoul@groupe-marty.com
06 20 95 82 72
jp.sadoul@groupe-marty.com
Sprzedaż pojazdów nowych
Jerome BONNET
j.bonnet@groupe-marty.com
j.bonnet@groupe-marty.com
Sprzedaż pojazdów nowych
Paul SADOUL
06 23 42 29 47
p.sadoul@groupe-marty.com
06 23 42 29 47
p.sadoul@groupe-marty.com
Sprzedaż pojazdów nowych
Solène RAMOS
05 65 67 27 70
06 17 22 86 10
s.ramos@groupe-marty.com
05 65 67 27 70
06 17 22 86 10
s.ramos@groupe-marty.com
Części zamienne
Maxime POUGET
maxime.pouget@renault-trucks.net
maxime.pouget@renault-trucks.net
4.3 / 5
52 Opinie
31 October 2025
Loic Vinel
Awaria została naprawiona w moim pojeździe, który był jeszcze na gwarancji. Podczas serwisu zadzwoniłem do warsztatu, aby zgłosić bardzo podejrzany hałas, który dochodził od kilku tygodni, pytając, czy mogą zajrzeć, nawet jeśli oznaczałoby to konieczność pozostawienia vana w garażu. Bardzo nieprzyjemny kierownik warsztatu powiedział mi, że nie jestem jedynym klientem i że powinienem umówić się na kolejną wizytę. Pośpieszyli więc z najpilniejszą sprawą i obiecali, że zajmą się nią przy następnej awarii.
19 September 2025
Emmanuel Lefebvre
Już w recepcji zostałem obsłużony przez bardzo profesjonalnego asystenta, który skierował mnie do recepcji, gdzie natychmiast zajęto się moim pojazdem.
Podczas oczekiwania w poczekalni zaproponowano mi kawę.
W tym samym czasie spotkałem się z działem sprzedaży narzędzi, na czele z panią Ramos, która doradziła mi w kwestii ewentualnego zakupu.
Gorąco polecam ten bardzo profesjonalny warsztat.
12 August 2022
FABRICE COCHARD
Dzień dobry
Jeśli zepsuje Ci się samochód w pobliżu tego warsztatu, to masz pecha, bo na pewno unieruchomią Ci ciężarówkę. W moim przypadku, gdy zapaliła się kontrolka, nawet nie sprawdzili, czy to może być coś ważnego. Oddali mi dowód rejestracyjny i pozwolili prowadzić.
Przepraszam, że jestem klientem Renault. Nie zrobię tego ponownie
24 November 2024
chris moncompte
Bardzo dobry. Jeśli chodzi o warsztat, jak wypożyczalnia "Clovis". Ekipy są zawsze dostępne. Dobre doradztwo. Ceny są trochę wysokie.
25 August 2022
isabel haastrup
Przyjechaliśmy z problemem z hamulcami w naszym kamperze. Zostaliśmy bardzo miło przyjęci i od razu się nami zajęto. Chcielibyśmy szczególnie podziękować Momo, kierownikowi warsztatu, za jego kompetencje i życzliwość. Jego wnikliwa diagnoza pozwoliła nam wyjechać ze spokojem ducha. A także wspaniałe powitanie ze strony całego personelu. Dziękuję jeszcze raz. Isabel i Olivier.