Witaj w Renault Trucks Polska
CATRA 68 MULHOUSE
RIXHEIM, France
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 08:00 - 12:00 / 13:30 - 18:00 |
| Wtorek | 08:00 - 12:00 / 13:30 - 18:00 |
| Środa | 08:00 - 12:00 / 13:30 - 18:00 |
| Czwartek | 08:00 - 12:00 / 13:30 - 18:00 |
| Piątek | 08:00 - 12:00 / 13:30 - 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 12:00 |
| Niedziela | - |
Manager serwisu
Thierry CHAUVIN
03 89 65 97 50
thierry.chauvin@groupecatra.fr
03 89 65 97 50
thierry.chauvin@groupecatra.fr
Usługi serwisowe
Jeremy CAMBIER
03 89 65 97 65
jeremy.cambier@groupecatra.fr
03 89 65 97 65
jeremy.cambier@groupecatra.fr
Części zamienne
Cyril FILIPP
06 17 26 43 65
cyril.filipp@groupecatra.fr
06 17 26 43 65
cyril.filipp@groupecatra.fr
Rental contact
Christophe NEFF
06 17 34 16 76
christophe.neff@catralocation.fr
06 17 34 16 76
christophe.neff@catralocation.fr
4.3 / 5
134 Opinie
14 October 2025
Denis
Warsztat Renault, jakiego jest niewiele. Przyjeżdżam do recepcji warsztatu, witają mnie uprzejmie i z uśmiechem 😃, co za radość 👍. Po kilku pytaniach o problemy z moim ciągnikiem, zawsze z uśmiechem, otrzymuję najlepsze informacje na temat pielęgnacji pojazdu 😊. Następnego dnia dzwonię, żeby poinformować, że ciągnik jest gotowy. Po przyjeździe kierownik warsztatu i recepcjonista wyjaśniają mi zakres prac, które mają zostać wykonane, i oto wyjeżdżam z ciągnikiem. Polecam ten warsztat za profesjonalizm, szybkie wykonanie napraw i zespół najwyższej klasy profesjonalnych mechaników 👌. KRÓTKO MÓWIĄC, doskonały warsztat RENAULT 👋👋
28 October 2025
Nathan Ertle
Świetny zespół.
Miłe przyjęcie i szybka, sprawna naprawa.
5 December 2025
Mourad M
Johanna kilkakrotnie okazała się niemiłą gospodynią wobec klientów.
26 October 2025
Sami Sam
Sekretarka jest nieprzyjemna i nieuprzejma
13 October 2022
Poto Poto
Powitanie było doskonałe, ale niektórzy mechanicy weszli do ciężarówki w butach, nie zakładając żadnej ochrony podłogi, co spowodowało, że moje maty się przesunęły.
Inny mechanik był niegrzeczny i mnie obraził, ponieważ była godzina 12:00, przerwa, a ja miałem nieszczęście poprosić go o informacje, ale to nie on zajął się moją naprawą. Ale to normalne.
Z drugiej strony kierownik warsztatu był doskonały i rozwiązał problem w ciągu 2 minut.