Diesel Hasan Shahawan Ltd

Kfar Iksal, Israel

Zamknięte
Wyświetl numer
P.O.B. 673, Kfar Iksal 16920
16920 Kfar Iksal
2.5 / 5
14 - Opinie od Google

Godziny otwarcia recepcji


Poniedziałek 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Wtorek 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Środa 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Czwartek 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Piątek 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Sobota 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Niedziela -

Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Udogodnienia dla kierowców
Udogodnienia dla kierowców
Naprawa kabiny
Naprawa kabiny
Serwis i naprawa naczepy
Serwis i naprawa naczepy
Hydraulika
Hydraulika
Test układu hamulcowego
Test układu hamulcowego
Klimatyzacja
Klimatyzacja


Usługi serwisowe
Poniedziałek 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Wtorek 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Środa 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Czwartek 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Piątek 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Sobota 08:00 - 14:30 / 14:50 - 17:00
Niedziela -

Usługi serwisowe
Mahmood Shahwan
+972 46 56 03 57
+972-54-7973043
mhmoodh@walla.com

2.5 / 5
14 Opinie
prześlij opinie
13 October 2025 Olivier Fournier
Nieżyczliwi pracownicy, którzy wyśmiewają klientów, nie próbują im pomóc i pozwalają sobie patrzeć na nas z góry. Rozumiem, że możesz mieć zły dzień i nie chcieć doradzać ludziom, ale trzy naraz, a do tego wyśmiewanie ludzi jest naprawdę na granicy. To jedna z moich ulubionych marek, prawie nigdy nie ma tam zniżek (poza online), trzy czwarte pracowników nie jest przeszkolonych (brak wiedzy o fasonach, aktualnych kolekcjach i pracy dyrektora artystycznego) i jest na granicy homofobii (marka ma kolekcję z okazji dumy, kolekcje z ikonami LGBTQ i dyrektora artystycznego o kodzie queer, to niedopuszczalne). Muszę kupować wszystko online lub modlić się, żeby znaleźć miłą i sumienną osobę w sklepie Saint Honoré, to naprawdę wyczerpujące, kończę kupując wszystko na Vinted. Nie daję marce 5 lat przed zamknięciem większości jej sklepów we Francji. I szczerze mówiąc, zasłużone.
15 April 2025 Luya _cm
Przyszłam kupić pasek w zeszłą sobotę, a ekspedientki były absolutnie niemiłe, jakby nie chciały pracować. Dwie z nich mówiły o mnie i koleżance, które poszły do ​​przymierzalni, żeby przymierzyć pasek. Kiedy wychodziłam, miałam pasek w rękach, gotowa do zakupu, ekspedientka wzięła go ode mnie i spojrzała na mnie, jakby chciała powiedzieć, że mnie na niego nie stać. Musiałam jej powiedzieć, że go biorę, a przy kasie okazało się, że jest problem z etykietą, co rozumiem – może się zdarzyć, ale nie przeprosili. Naprawdę trzeba to zmienić!
11 November 2025 kt oke
Sprzedawca był miły, ale zapomniał zdjąć etykietę zabezpieczającą 😡
11 July 2025 Paul
Sprzedawca Diesla? Katastrofa, nie odpowiada na „dzień dobry”, a co gorsza, daje znać, że klient go nęka!
26 July 2023 Mousse Seye
Poszedłem do sklepu dzisiaj, 25 lipca 2023 roku, około 17:30, żeby kupić koszulkę, ale sprzedawczyni, nie wiem, czy to menedżerka, przyjęła mnie bardzo źle i była dla mnie bardzo nieuprzejma, do tego stopnia, że poczułem się zaatakowany, mimo że zapytałem ją, czy mogę połączyć punkty lojalnościowe ze zniżkami sklepowymi, pod okiem jej kolegów, którzy byli dla mnie bardzo mili. Uważam, że to godne pożałowania, że w marce takiej jak DIESEL pracują takie sprzedawczynie.