Witaj w Renault Trucks Polska
Dietrich GmbH
Wenden, Germany
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00 |
| Wtorek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00 |
| Środa | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00 |
| Czwartek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00 |
| Piątek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00 |
| Sobota | 07:45 / 12:30 |
| Niedziela | - |
Usługi serwisowe
| Poniedziałek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Wtorek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Środa | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Czwartek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Piątek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Sobota | 07:45 / 12:15 |
| Niedziela | - |
Części zamienne
| Poniedziałek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Wtorek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Środa | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Czwartek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Piątek | 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15 |
| Sobota | 07:45 / 12:15 |
| Niedziela | - |
Manager serwisu
Daniel Stoldt
+49(0)276292500
info@dietrich-mobility.de
+49(0)276292500
info@dietrich-mobility.de
3.9 / 5
101 Opinie
7 October 2025
Oliver Hennig
Bardzo dziękuję za szybką i całkowicie nieskomplikowaną pomoc. Musiałem czekać tylko 20 minut. Pan Schulz potrzebował zaledwie pięciu minut, żeby ustawić, załadować i zabezpieczyć mojego rozbitego LT, który leżał na boku. Wspaniały człowiek! Dzięki.
7 July 2025
Privat
Gdybyś miał wybór, będąc zależnym od takich firm, radziłbym wszystkim trzymać się od nich z daleka, o ile to możliwe. Całkowicie nieprzyjazne. Słowo „cześć” lub jakakolwiek inna forma powitania prawdopodobnie nie znajduje się w ich słowniku. Cała rozmowa z tym dżentelmenem była dość nieprzyjazna i byłem zadowolony, że mogę opuścić teren firmy. Zgadzam się z wieloma poprzednimi mówcami...
28 August 2025
Dennis
O godzinie 16:00 dotarłem punktualnie pod bramę ze wszystkimi dokumentami policyjnymi, aby odebrać skradzioną hulajnogę. Po ponad 30 minutach oczekiwania powiedziano mi, że „coś z biurem” uniemożliwia mi zwrot. Szczerze mówiąc, byłem wtedy bardzo rozczarowany i wzruszony, bo w takiej sytuacji po prostu chce się odzyskać swoją własność.
Następnego dnia jednak wszystko poszło gładko – proces przebiegł bezproblemowo, w końcu mogłem odebrać hulajnogę i byłem ulżony, że wszystko ostatecznie się udało.
12 October 2025
Ruth Ndombele
Robert był świetnym kierowcą lawety.
Bardzo nam pomógł, był zabawny i rozwiał wszystkie nasze zmartwienia.
Chętnie wrócimy w każdej chwili 🫶🏾
22 April 2025
Reinhard Seinsche
To w ogóle nie działa. Awaria zgłoszona o godzinie 14:00. Porucznik ADAC traktor powinien być na miejscu po 30 minutach. Następnie telefon z holownika, zajmie to kolejne 60 minut. Następnie moja prośba po 90 minutach. Może to zająć kolejne 2 godziny.
Pracownicy raczej nieprzyjazni. Po 6 godzinach od ADAC niestety nie można podać czasu, zadziwiający jest długi czas oczekiwania, mimo że jest to Wielki Piątek.
Następnie anulowałem zamówienie i zorganizowałem holowanie prywatnie. Usługodawca prawdopodobnie ma monopol na danym terenie. Można poczekać, zwłaszcza w święto państwowe, ale powinieneś otrzymać w tej sprawie dość wiążące i proaktywne informacje.