Dietrich GmbH

Wenden, Germany

Zamknięte
Wyświetl numer
Auf dem Ohl 2
57482 Wenden

3.9 / 5
101 - Opinie od Google

Godziny otwarcia recepcji


Poniedziałek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00
Wtorek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00
Środa 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00
Czwartek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00
Piątek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 18:00
Sobota 07:45 / 12:30
Niedziela -

Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Udogodnienia dla kierowców
Udogodnienia dla kierowców
Test układu hamulcowego
Test układu hamulcowego
Serwis i naprawa naczepy
Serwis i naprawa naczepy
Hydraulika
Hydraulika
Serwis i naprawa windy załadunkowej
Serwis i naprawa windy załadunkowej
Tachografy
Tachografy
Geometria układu kierowniczego
Geometria układu kierowniczego
Serwis opon
Serwis opon
Wymiana szyb
Wymiana szyb
Klimatyzacja
Klimatyzacja
Naprawa kabiny
Naprawa kabiny


Usługi serwisowe
Poniedziałek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Wtorek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Środa 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Czwartek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Piątek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Sobota 07:45 / 12:15
Niedziela -
Części zamienne
Poniedziałek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Wtorek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Środa 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Czwartek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Piątek 07:45 - 12:30 / 13:15 - 16:15
Sobota 07:45 / 12:15
Niedziela -

Manager serwisu
Daniel Stoldt
+49(0)276292500
info@dietrich-mobility.de

3.9 / 5
101 Opinie
prześlij opinie
7 October 2025 Oliver Hennig
Bardzo dziękuję za szybką i całkowicie nieskomplikowaną pomoc. Musiałem czekać tylko 20 minut. Pan Schulz potrzebował zaledwie pięciu minut, żeby ustawić, załadować i zabezpieczyć mojego rozbitego LT, który leżał na boku. Wspaniały człowiek! Dzięki.
7 July 2025 Privat
Gdybyś miał wybór, będąc zależnym od takich firm, radziłbym wszystkim trzymać się od nich z daleka, o ile to możliwe. Całkowicie nieprzyjazne. Słowo „cześć” lub jakakolwiek inna forma powitania prawdopodobnie nie znajduje się w ich słowniku. Cała rozmowa z tym dżentelmenem była dość nieprzyjazna i byłem zadowolony, że mogę opuścić teren firmy. Zgadzam się z wieloma poprzednimi mówcami...
28 August 2025 Dennis
O godzinie 16:00 dotarłem punktualnie pod bramę ze wszystkimi dokumentami policyjnymi, aby odebrać skradzioną hulajnogę. Po ponad 30 minutach oczekiwania powiedziano mi, że „coś z biurem” uniemożliwia mi zwrot. Szczerze mówiąc, byłem wtedy bardzo rozczarowany i wzruszony, bo w takiej sytuacji po prostu chce się odzyskać swoją własność. Następnego dnia jednak wszystko poszło gładko – proces przebiegł bezproblemowo, w końcu mogłem odebrać hulajnogę i byłem ulżony, że wszystko ostatecznie się udało.
12 October 2025 Ruth Ndombele
Robert był świetnym kierowcą lawety. Bardzo nam pomógł, był zabawny i rozwiał wszystkie nasze zmartwienia. Chętnie wrócimy w każdej chwili 🫶🏾
22 April 2025 Reinhard Seinsche
To w ogóle nie działa. Awaria zgłoszona o godzinie 14:00. Porucznik ADAC traktor powinien być na miejscu po 30 minutach. Następnie telefon z holownika, zajmie to kolejne 60 minut. Następnie moja prośba po 90 minutach. Może to zająć kolejne 2 godziny. Pracownicy raczej nieprzyjazni. Po 6 godzinach od ADAC niestety nie można podać czasu, zadziwiający jest długi czas oczekiwania, mimo że jest to Wielki Piątek. Następnie anulowałem zamówienie i zorganizowałem holowanie prywatnie. Usługodawca prawdopodobnie ma monopol na danym terenie. Można poczekać, zwłaszcza w święto państwowe, ale powinieneś otrzymać w tej sprawie dość wiążące i proaktywne informacje.