Ferronordic GmbH

Bingen, Germany

Zamknięte
Wyświetl numer
Gustav-Stresemann-Strasse 8
55411 Bingen

4.2 / 5
126 - Opinie od Google

Godziny otwarcia recepcji


Poniedziałek 07:45 / 18:00
Wtorek 07:45 / 18:00
Środa 07:45 / 18:00
Czwartek 07:45 / 18:00
Piątek 07:45 / 18:00
Sobota 08:00 / 13:00
Niedziela -

Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Wynajem pojazdów ciężarowych
Wynajem pojazdów ciężarowych
Test układu hamulcowego
Test układu hamulcowego
Serwis i naprawa naczepy
Serwis i naprawa naczepy
Układ klimatyzacji
Układ klimatyzacji
Hydraulika
Hydraulika
Serwis opon
Serwis opon
Udogodnienia dla kierowców
Udogodnienia dla kierowców
Pojazdy elektryczne
Pojazdy elektryczne


Usługi serwisowe
Poniedziałek 07:45 / 18:00
Wtorek 07:45 / 18:00
Środa 07:45 / 18:00
Czwartek 07:45 / 18:00
Piątek 07:45 / 18:00
Sobota 08:00 / 13:00
Niedziela -
Części zamienne
Poniedziałek 07:45 / 18:00
Wtorek 07:45 / 18:00
Środa 07:45 / 18:00
Czwartek 07:45 / 18:00
Piątek 07:45 / 18:00
Sobota 08:00 / 13:00
Niedziela -

Manager serwisu
Cedric Ultes
+49 6721400015
cedric.ultes@ferronordic.com

4.2 / 5
126 Opinie
prześlij opinie
17 January 2018 Kamil Sikora
Problem załatwiony tego samego dnia. Możliwość zapłaty DKV. Parking i WC.
26 July 2025 Dennis Gentner
Porzuceni przez autoryzowany warsztat Iveco – i rodzinę z trójką małych dzieci. Podróżowaliśmy naszym kamperem Iveco Daily, gdy nagle zapaliła się czerwona kontrolka oleju, a silnik przełączył się w tryb awaryjny. Przerażająca sytuacja – zwłaszcza w podróży z trójką małych dzieci. Licząc na szybką pomoc, skontaktowaliśmy się z autoryzowanym warsztatem Iveco w pobliżu naszego obecnego miejsca pobytu. To, czego tam doświadczyliśmy, było po prostu nieodpowiedzialne. Pomimo wielokrotnych wyjaśnień naszej sytuacji – pojazd w trybie awaryjnym, rodzina z trójką małych dzieci, brak możliwości kontynuowania – zostaliśmy chłodno odprawieni. Żadnej próby udzielenia nam pomocy, żadnej szybkiej diagnozy, ani słowa współczucia. Zamiast tego powiedziano nam, że „niestety nie mają możliwości” i że będziemy musieli umówić się na regularną wizytę – przynajmniej za kilka dni. Ta obojętność wobec rodziny w nagłej sytuacji była szokująca. Dosłownie stanęliśmy przed warsztatem z pojazdem, którego jazda nie nadawała się już do jazdy, i zostaliśmy po prostu zignorowani. Żadnej pomocy, żadnej alternatywy, żadnej wskazówki co do innych opcji. Zostaliśmy pozostawieni sami sobie – i to w sposób, który nie miał żadnego ludzkiego poczucia. Szczególnie gorzkie jest to, że to autoryzowany warsztat Iveco. Od markowego warsztatu oczekuje się nie tylko kompetencji, ale także minimalnego poziomu odpowiedzialności wobec klientów – zwłaszcza gdy w grę wchodzą dzieci. Zamiast tego traktowano nas tak, jakby nasza sytuacja była zupełnie nieistotna. To doświadczenie poważnie zachwiało naszym zaufaniem do marki Iveco. Kiedy warsztaty działające pod marką renomowanego producenta nie są skłonne pomóc nawet w oczywistych sytuacjach awaryjnych, nasuwa się pytanie, czy obsługa klienta w ogóle jeszcze tam odgrywa rolę. Ostatecznie musieliśmy sobie pomóc sami – w obliczu ogromnego stresu i niepewności. Ta recenzja stanowi wyraźne ostrzeżenie: każdy, kto prowadzi pojazd Iveco i potrzebuje pomocy, nie powinien liczyć na to, że autoryzowane warsztaty będą mu pomagać w sytuacjach kryzysowych. Niestety, nasze doświadczenie pokazuje coś zupełnie przeciwnego.
13 February 2025 Thomas Emmenthal
Zostałem bardzo miło przyjęty, a obsługa jest niezwykle dobra. Naprawa mojego Iveco również została wykonana bardzo sprawnie. Czuję się bardzo dobrze obsłużony w tym warsztacie i mogę go polecić bez wahania.
7 February 2025 Erik Sabo
Niegrzeczność, arogancja. Przyjechałem do Anglii z niedziałającą przeglądarką internetową, a oni w ogóle nie chcieli mi pomóc. Dzięki
24 April 2024 Kai Hinz
Bardzo przyjazny i pomocny. Obsługa serwisu części przekroczyła wszelkie oczekiwania i była w stanie rozwiązać mój problem w sposób satysfakcjonujący. Dziękuję bardzo.