Witaj w Renault Trucks Polska
Ferronordic GmbH
Bingen, Germany
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 07:45 / 18:00 |
| Wtorek | 07:45 / 18:00 |
| Środa | 07:45 / 18:00 |
| Czwartek | 07:45 / 18:00 |
| Piątek | 07:45 / 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 13:00 |
| Niedziela | - |
Usługi serwisowe
| Poniedziałek | 07:45 / 18:00 |
| Wtorek | 07:45 / 18:00 |
| Środa | 07:45 / 18:00 |
| Czwartek | 07:45 / 18:00 |
| Piątek | 07:45 / 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 13:00 |
| Niedziela | - |
Części zamienne
| Poniedziałek | 07:45 / 18:00 |
| Wtorek | 07:45 / 18:00 |
| Środa | 07:45 / 18:00 |
| Czwartek | 07:45 / 18:00 |
| Piątek | 07:45 / 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 13:00 |
| Niedziela | - |
Manager serwisu
Cedric Ultes
+49 6721400015
cedric.ultes@ferronordic.com
+49 6721400015
cedric.ultes@ferronordic.com
4.2 / 5
126 Opinie
17 January 2018
Kamil Sikora
Problem załatwiony tego samego dnia. Możliwość zapłaty DKV. Parking i WC.
26 July 2025
Dennis Gentner
Porzuceni przez autoryzowany warsztat Iveco – i rodzinę z trójką małych dzieci.
Podróżowaliśmy naszym kamperem Iveco Daily, gdy nagle zapaliła się czerwona kontrolka oleju, a silnik przełączył się w tryb awaryjny. Przerażająca sytuacja – zwłaszcza w podróży z trójką małych dzieci. Licząc na szybką pomoc, skontaktowaliśmy się z autoryzowanym warsztatem Iveco w pobliżu naszego obecnego miejsca pobytu. To, czego tam doświadczyliśmy, było po prostu nieodpowiedzialne.
Pomimo wielokrotnych wyjaśnień naszej sytuacji – pojazd w trybie awaryjnym, rodzina z trójką małych dzieci, brak możliwości kontynuowania – zostaliśmy chłodno odprawieni. Żadnej próby udzielenia nam pomocy, żadnej szybkiej diagnozy, ani słowa współczucia. Zamiast tego powiedziano nam, że „niestety nie mają możliwości” i że będziemy musieli umówić się na regularną wizytę – przynajmniej za kilka dni.
Ta obojętność wobec rodziny w nagłej sytuacji była szokująca. Dosłownie stanęliśmy przed warsztatem z pojazdem, którego jazda nie nadawała się już do jazdy, i zostaliśmy po prostu zignorowani. Żadnej pomocy, żadnej alternatywy, żadnej wskazówki co do innych opcji. Zostaliśmy pozostawieni sami sobie – i to w sposób, który nie miał żadnego ludzkiego poczucia.
Szczególnie gorzkie jest to, że to autoryzowany warsztat Iveco. Od markowego warsztatu oczekuje się nie tylko kompetencji, ale także minimalnego poziomu odpowiedzialności wobec klientów – zwłaszcza gdy w grę wchodzą dzieci. Zamiast tego traktowano nas tak, jakby nasza sytuacja była zupełnie nieistotna.
To doświadczenie poważnie zachwiało naszym zaufaniem do marki Iveco. Kiedy warsztaty działające pod marką renomowanego producenta nie są skłonne pomóc nawet w oczywistych sytuacjach awaryjnych, nasuwa się pytanie, czy obsługa klienta w ogóle jeszcze tam odgrywa rolę.
Ostatecznie musieliśmy sobie pomóc sami – w obliczu ogromnego stresu i niepewności. Ta recenzja stanowi wyraźne ostrzeżenie: każdy, kto prowadzi pojazd Iveco i potrzebuje pomocy, nie powinien liczyć na to, że autoryzowane warsztaty będą mu pomagać w sytuacjach kryzysowych. Niestety, nasze doświadczenie pokazuje coś zupełnie przeciwnego.
13 February 2025
Thomas Emmenthal
Zostałem bardzo miło przyjęty, a obsługa jest niezwykle dobra. Naprawa mojego Iveco również została wykonana bardzo sprawnie. Czuję się bardzo dobrze obsłużony w tym warsztacie i mogę go polecić bez wahania.
7 February 2025
Erik Sabo
Niegrzeczność, arogancja. Przyjechałem do Anglii z niedziałającą przeglądarką internetową, a oni w ogóle nie chcieli mi pomóc. Dzięki
24 April 2024
Kai Hinz
Bardzo przyjazny i pomocny. Obsługa serwisu części przekroczyła wszelkie oczekiwania i była w stanie rozwiązać mój problem w sposób satysfakcjonujący. Dziękuję bardzo.