Witaj w Renault Trucks Polska
Karl Graf Automobile AG
Mettmenstetten, Switzerland
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Wtorek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Środa | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Czwartek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Piątek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Sobota | 08:30 / 16:00 |
| Niedziela | - |
Sprzedaż pojazdów nowych
| Poniedziałek | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Wtorek | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Środa | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Czwartek | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Piątek | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Sobota | 08:30 / 16:00 |
| Niedziela | - |
Usługi serwisowe
| Poniedziałek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Wtorek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Środa | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Czwartek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Piątek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Części zamienne
| Poniedziałek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Wtorek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Środa | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Czwartek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Piątek | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Manager serwisu
Robert Graf
+41 43 466 70 00
+41 79 665 69 84
robi.graf@grafauto.ch
+41 43 466 70 00
+41 79 665 69 84
robi.graf@grafauto.ch
Sprzedaż pojazdów nowych
Markus Weiss
+41 43 466 70 14
+41 79 661 31 73
markus.weiss@grafauto.ch
+41 43 466 70 14
+41 79 661 31 73
markus.weiss@grafauto.ch
Sprzedaż pojazdów nowych
Stefan Nussbaumer
+41 43 466 70 04
+41 79 320 36 86
stefan.nussbaumer@grafauto.ch
+41 43 466 70 04
+41 79 320 36 86
stefan.nussbaumer@grafauto.ch
Usługi serwisowe
Jonas Haab
+41 43 466 70 10
werkstatt@grafauto.ch
+41 43 466 70 10
werkstatt@grafauto.ch
Części zamienne
Gideon Kunz
+41 43 466 70 12
werkstatt@grafauto.ch
+41 43 466 70 12
werkstatt@grafauto.ch
4.5 / 5
252 Opinie
13 February 2022
Pawel Warzeszak
Ok
22 October 2025
Stefan Wildi
Oddałem dziś samochód na wymianę opony. Kiedy go odbierałem, powiedziano mi, że wciąż uzupełniają płyn do spryskiwaczy i płyn chłodniczy. Po powrocie do domu szybko zajrzałem pod maskę i zauważyłem, że ktoś zapomniał o korku wlewu płynu chłodzącego. Na szczęście nadal był w komorze silnika. Zastanawiałem się jednak: przecież serwisowałem tam samochód trzy miesiące temu, a teraz muszę go uzupełnić?
24 October 2025
Jean Fontana
Mam teraz 59 lat i nigdy wcześniej nie pisałem recenzji, ale niestety, to mój pierwszy raz.
Kiedy otrzymałem zlecenie na wymianę przewodu turbosprężarki w naszym kamperze, później odkryłem na fakturze, że po prostu założono i nabito cztery nowe opony zimowe, mimo że nie otrzymaliśmy wyceny ani nie złożyliśmy zamówienia, a nasz kamper jest używany tylko latem, a zimą przechowywany.
Po rozmowie telefonicznej z obsługą klienta stwierdzili, że doszło do nieporozumienia i że stare opony zostały już zutylizowane. Szukając rozwiązania, zaproponowali montaż czterech nowych opon letnich.
Musieliśmy przyjąć ofertę z pełną premedytacją.
Teraz siedzę w kawiarni od dwóch godzin, mimo że obiecano, że zajmie to godzinę, i wciąż czekam
na naszego kampera.
Czy to się nazywa poważna, zorientowana na klienta praca? Nie sądzę i z pewnością nie odwiedzę tego warsztatu ponownie, a tym bardziej nie polecę go nikomu.
Jean-Marc Fontana
7 June 2025
Pasci
Zapaliła się kontrolka „Sprawdź ciśnienie w oponach”. Zatrzymałem się na najbliższej stacji benzynowej, szybko sprawdziłem ciśnienie w oponach, skalibrowałem je i ruszyłem! Po zmianie opon na letnie zdarza się to od czasu do czasu. Zatrzymałem się więc przy wężu powietrza na stacji benzynowej i sprawdziłem ciśnienie w oponach. Nie to samo! Przebita opona z tyłu po prawej stronie. Dużo powietrza już uciekło. O mój Boże. Zbliża się moja następna wizyta, a ja mam przebitą oponę. Okej, stacja benzynowa należy do Graf Auto i ma warsztat naprawczy. Nie ma potrzeby spieszyć się do serwisu. Witam, mała przebita opona, mógłby Pan rzucić okiem? Jasne, mechanik zaraz tam będzie. Trzy minuty później mechanik przyjechał. Och, musiałem złapać jakiś przedmiot. Po krótkiej inspekcji znaleziono winowajcę: 4-centymetrowa śruba utknęła w bieżniku opony. Żaden problem, powiedział mi mechanik, możemy to naprawić tutaj. Więc wziął swoje narzędzia i w ciągu 10 minut opona została napompowana świeżym powietrzem, a samochód był gotowy do jazdy. Zapłaciłem za naprawę w warsztacie i pojechałem! Usługa nie mogła być lepsza. Nieskomplikowana, szybka i niedroga — i to wszystko z samochodem spoza Grafton! Gorąco polecam usługi Graf Autogarage. Dziękuję bardzo.
2 December 2025
Claudia Schmid-Blatti
Super szybka, miła i kompetentna obsługa, szybka wymiana żarówki w moim samochodzie. Bardzo dziękuję!