Witaj w Renault Trucks Polska
LENS MOTOR SA (Fleurus)
FLEURUS, Belgium
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 08:00 / 17:30 |
| Wtorek | 08:00 / 17:30 |
| Środa | 08:00 / 17:30 |
| Czwartek | 08:00 / 17:30 |
| Piątek | 08:00 / 17:30 |
| Sobota | 07:00 / 13:00 |
| Niedziela | - |
Manager serwisu
Alain Jacquart
+32 499 57 49 83
+32 499 57 49 83
alain.jacquart@lens-motor.be
+32 499 57 49 83
+32 499 57 49 83
alain.jacquart@lens-motor.be
Części zamienne
Grégory Bianquin
+32 (0)71 81 56 75
gregory.bianquin@lens-motor.be
+32 (0)71 81 56 75
gregory.bianquin@lens-motor.be
4 / 5
59 Opinie
24 February 2021
Młody Rsko
Problem z ogrzewaniem postojowym rozwiązany od ręki. Całość trwała ok 3h. Niestety problem z dogadaniem się po angielsku czy niemiecku. Dostępna kawa dla oczekujących. Na placu firmy dość ciasno. Przed można stać nockę.
26 November 2025
Adrian boland
Niedawno umówiłem się na wymianę akumulatora w moim pojeździe użytkowym, który zmodyfikowaliście.
Pierwsza wizyta: Byłem zaskoczony uwagą o lekkim spóźnieniu, mimo że byłem na parkingu i kończyłem oczyszczać dostęp do akumulatora, aby ułatwić pracę. Po około godzinie oczekiwania zostałem w końcu poinformowany, że nie ma już zapasowych akumulatorów. Ten godny ubolewania brak przewidywania doprowadził do niepotrzebnej wizyty.
Druga wizyta: Pomimo starań, aby dotrzeć punktualnie, musiałem ponownie czekać prawie 40 minut na wymianę tego samego akumulatora, która w rzeczywistości była bardzo dostępna.
Zespół warsztatu był sprawny po rozpoczęciu prac, ale organizacja i zarządzanie czasem (opóźnienie w serwisie i brak towaru) są bardzo rozczarowujące i odbiegają od standardów oczekiwanych od dealera. Informacje dotyczące dostępności towaru należy zweryfikować przed potwierdzeniem wizyty.
4 December 2025
Neo Belgium
Przyjechałem, ale już nie wrócę. Przyjęcie było kiepskie, zachowywali się niegrzecznie, a przypominam, że to tylko Renault, nie ma co się poddawać. Powinni trochę zejść na ziemię. Ich reakcja jest zerowa, nie oferują żadnej pomocy, krótko mówiąc, naprawdę nie ma ochoty jechać do tego centrum Renault. To wielka szkoda, bo grupa Lens jest generalnie świetna.
Poza, jak się okazuje, Fleurus.
3 April 2025
stoyan stoyanov
Poszedłem tylko na diagnostykę. Praca trwała 30 minut, a oni potrzebowali 3 godzin. Miałem umówioną wizytę na 7:30 rano, a autobus przyjechał o 14:00. Przez trzy godziny nic nie zrobili, a zapłaciłem 150 euro. Podobno tak zarabiają. Nie polecam nikomu tej usługi.
27 June 2025
Medhi
Bardzo responsywna, bardzo profesjonalna obsługa, doskonały warsztat