OFF.MECC. LUZI & CIPOLLONI

SAN BENEDETTO DEL TRONTO (AP), Italy

Zamknięte
Wyświetl numer
Via Val Tiberina, 180
63074 SAN BENEDETTO DEL TRONTO (AP)
4.5 / 5
73 - Opinie od Google

Godziny otwarcia recepcji


Poniedziałek 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Wtorek 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Środa 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Czwartek 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Piątek 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Sobota 08:00 / 12:00
Niedziela -

Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Udogodnienia dla kierowców
Udogodnienia dla kierowców
Pojazdy LCV serwis i naprawa
Pojazdy LCV serwis i naprawa
Finansowanie
Finansowanie



4.5 / 5
73 Opinie
prześlij opinie
5 March 2025 Андрiй Янiчек
Przyjechałem o 8:00, rozebrałem się, kazali mi iść do pierwszej bramki, od razu zabrali się za wymianę tachografu i kalibrację samochodu, podnieśli tylną oś, a cała robota zajęła trzy godziny, bo podjechał włoski autobus do kalibracji. Zero szacunku dla innych. Jeśli ktoś musi przenocować, jest miejsce w autobusie.
29 July 2025 Arturo Tranquillo
Bardzo poważny i pomocny warsztat, nawet jeśli nie jesteśmy ich klientami, odpowiedzieli na nasze wezwanie bardzo szybko i sprawnie, pracując w świecie transportu ciężkiego i mając do czynienia z problemami związanymi z awariami naszych transporterów na co dzień, byliśmy zaskoczeni dostępnością, dziękujemy, w przyszłości wiemy, że możemy liczyć również na Wasz profesjonalizm ze strony DIGITAL TRUCKS
11 February 2025 R.D.G.
Pojechałem do warsztatu, żeby naprawić nieszczelność w równiarce kabinowej. Demontaż i ponowny montaż nie zajął nawet 20 minut. Poszedłem zapłacić i na fakturze zobaczyłem, że robocizna kosztuje 1 godzinę. Zwróciłem na to uwagę i powiedziano mi, że normalnie nalicza się za godzinę, więc może nawet mój 8-letni syn nie potrzebuje godziny. Zapłaciłem za wszystko i jest w porządku.
22 July 2025 Ovi Fatu
Wykwalifikowana i bardzo miła obsługa... dziękuję bardzo
18 March 2024 Дмитрий Ткаченко
Brak jakiejkolwiek „usługi”. Najpierw chcieli, żebym sam podniósł kabinę. Potem poszli na lunch, a ja nie widziałem poczekalni ani toalety. Na koniec zamknęli biuro, a ty siedziałeś na zewnątrz i czekałeś dwie godziny. 1 na 10 tylko za wi-fi