Witaj w Renault Trucks Polska
RENAULT TRUCK COMMERCIALS (TIPTON)
TIPTON, United Kingdom
Zamknięte
Wyświetl numer
POWER WAY
BLACK COUNTRY NEW ROAD
DY4 0PW TIPTON
BLACK COUNTRY NEW ROAD
DY4 0PW TIPTON
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 07:00 / 19:00 |
| Wtorek | 07:00 / 19:00 |
| Środa | 07:00 / 19:00 |
| Czwartek | 07:00 / 19:00 |
| Piątek | 07:00 / 19:00 |
| Sobota | 07:00 / 12:00 |
| Niedziela | - |
Usługi serwisowe
| Poniedziałek | 07:00 / 24:00 |
| Wtorek | 24:00 / 24:00 |
| Środa | 24:00 / 24:00 |
| Czwartek | 24:00 / 24:00 |
| Piątek | 24:00 / 24:00 |
| Sobota | 24:00 / 12:00 |
| Niedziela | - |
Części zamienne
| Poniedziałek | 07:00 / 19:00 |
| Wtorek | 07:00 / 19:00 |
| Środa | 07:00 / 19:00 |
| Czwartek | 07:00 / 19:00 |
| Piątek | 07:00 / 19:00 |
| Sobota | 07:00 / 12:00 |
| Niedziela | - |
Manager serwisu
Matthew Lee
0121 505 0300
matthew.lee@renault-trucks.com
0121 505 0300
matthew.lee@renault-trucks.com
4.3 / 5
52 Opinie
20 June 2025
Mukesh Kapadia
Ładna szeroka droga do Renault tuż przy A33. Skręć w prawo i zaparkuj. Przestronne i dużo personelu, toalety i automat z napojami.
4 January 2024
Simi D
Bardzo słaba obsługa. Zarezerwowaliśmy pokój przez PMI, ale tego samego dnia poinformowano nas, że nie ma wolnych miejsc. To była najgorsza obsługa, a osoba, która nas obsługiwała, była również nieuprzejma.
10 February 2021
Andy Markham
Zawsze miałem z nimi dobre relacje. Czasami miałem kilka problemów, ale szybko je rozwiązywałem. Świetny cios i dobra komunikacja. Jestem bardzo zadowolony z Garage.
23 July 2021
john crabtree
Oddałem im przegląd techniczny mojego amerykańskiego kampera. Dobra obsługa, klimatyzowana poczekalnia z darmowymi, wysokiej jakości gorącymi napojami. Gorąco polecam.
12 April 2018
David Reeves
Mój kamper został zarezerwowany w Renault Trucks 5 kwietnia 2018 roku.
Prace nie rozpoczęły się do środy, 11 kwietnia 2018 roku.
Telefonując w środę, dowiedziałem się, że przednie koło po prawej stronie nie jest okrągłe i mieli nadzieję, że van będzie gotowy późnym popołudniem. Dziś jest czwartek, tydzień po tym, jak van został dostarczony.
Właśnie zadzwoniłem i dowiedziałem się, że informacje, które otrzymali, były błędne.
Teraz zdejmują koła z przodu vana i zakładają je z tyłu. Przeprowadzę jazdę próbną, a rano mam do nich zadzwonić.
Czy takiego serwisu może oczekiwać klient?
Do kogo mam napisać? Aby uzyskać jakieś sensowne wyjaśnienie.
Bardzo rozczarowany klient.
David Reeves
WA57AZL