SCORA SL (Jerez)

Jerez de la Frontera, Spain

Zamknięte
Wyświetl numer
C/Marco-parcela 12
Ciudad del transporte Guadalcacin
11400 Jerez de la Frontera

4.1 / 5
73 - Opinie od Google

Godziny otwarcia recepcji


Poniedziałek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Wtorek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Środa 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Czwartek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Piątek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Sobota 09:00 / 13:00
Niedziela -

Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Pojazdy LCV serwis i naprawa
Pojazdy LCV serwis i naprawa


Usługi serwisowe
Poniedziałek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Wtorek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Środa 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Czwartek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Piątek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Sobota 09:00 / 13:00
Niedziela -
Części zamienne
Poniedziałek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Wtorek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Środa 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Czwartek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Piątek 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00
Sobota 09:00 / 13:00
Niedziela -

Manager serwisu
Jose Manuel Gomez
954250047
jmgomez@gruposcora.com
Części zamienne
Fernando Alfonso
956906011
falfonso@gruposcora.com

4.1 / 5
73 Opinie
prześlij opinie
7 June 2025 Antonio Florido
Cześć, wystawiam opinię tej firmie, ponieważ jestem niezadowolony, a oni odpowiadają, że chcą negocjować. Śmieję się, żeby nie płakać. Mieli mnóstwo czasu na negocjacje; ciężarówka, którą od nich kupiłem, ma służyć pięć lat, a nawet nie zadzwonili do mnie, żeby dokończyć lakierowanie i dopytać o kilka innych szczegółów, których wciąż brakuje. Omyłkowo wpłacili na moje konto 1000 euro, a ja powiedziałem, że zwrócę im pieniądze, gdy ciężarówka będzie gotowa. Nic. Minęło trochę czasu, a teraz mam zarzuty karne. Nie mają wstydu i teraz chcą, żebym się z nimi skontaktował w celu negocjacji. Wiedzą, że zależy im tylko na zarabianiu pieniędzy; nie przywiązują wagi do formalności. Droga z Państwa firmy do mojego domu jest taka sama. Gdyby byli profesjonalni, rozwiązaliby problem i wywiązali się z umowy, zanim wszczęliby postępowanie sądowe. Podsumowując, już określił Pan swoją motywację: pieniądze. Ma Pan bardzo mało gotówki. Zapomnę o tym złym doświadczeniu, ale nie poleciłbym Państwa firmy nikomu. Dziękuję i pamiętaj, że pieniądze to nie wszystko w życiu. Obyś miał zdrowie, żeby wydać to, co mi ukradłeś.
4 December 2024 Francisco Jimenez
Dzień dobry, cóż, moim zdaniem nigdy nie myślałem, że tak będzie, ale biorąc pod uwagę, że zmiana głównego filaru Scora Renault Jerez znacznie się pogorszyła, a dla reszty zespołu, dla mnie osobiście są one wspaniałe. Problemem z tym wszystkim jest ulica, która leżąc, podnosi te filary bardzo, tak że są obniżone. Przepraszam, ale musiałem to skrócić. A zespół nie może pracować, gdy jest zdemotywowany. Przepraszam.
10 January 2025 Tamara Espinar Ramirez
To wstyd. Po ośmiu miesiącach wjeżdżania i wyjeżdżania z garażu, tłumaczą mi, że Renault po prostu takie jest. Przepraszam? Trzyletnia ciężarówka, która wibruje i podskakuje od momentu wejścia? Czuje się jak ciężarówka z chorobą Parkinsona. Wydali ponad 23 000 euro na niepotrzebne części, a i tak nic się nie zmieniło. No to jedziemy do Volvo.
15 January 2024 Женя Леонтьев
Chcę podziękować Juanowi Diego, jest świetny ✊ Jest toaleta i prysznic 🚿, ale z zimną wodą, bo bojler jest zepsuty, a nowy leży i jeszcze nie został wymieniony. Przyjechałem na serwis i musiałem trochę poczekać, bo była kolejka, a potem lunch, ale po lunchu do mnie zadzwonili, specjalista wykonał swoją pracę szybko i sprawnie, i bez problemu korzysta z Tłumacza. Gdyby był prysznic, dałbym 5 🌟🌟🌟🌟🌟
29 August 2022 Enrique Rodriguez
Należy podkreślić znakomitego kierownika warsztatu, Álvara. To prawdziwy profesjonalista, uważny i zawsze starający się zminimalizować czas spędzony przez ciężarówkę w warsztacie. To kierownik warsztatu, jakiego nie ma wielu. Każdy dealer miałby szczęście, mając go u siebie. Scora bardzo korzysta z jego usług, a także z usług Víctora i Fernando.