SPARKS COMMERCIALS (SWINDON)

SWINDON, United Kingdom

Zamknięte
Wyświetl numer
15 HUNTS RISE
SOUTH MARSTON PARK
SN3 4TE SWINDON

4.6 / 5
66 - Opinie od Google

Godziny otwarcia recepcji


Poniedziałek 06:00 / 20:30
Wtorek 06:00 / 20:30
Środa 06:00 / 20:30
Czwartek 06:00 / 20:30
Piątek 06:00 / 20:30
Sobota 07:00 / 12:00
Niedziela -

Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Udogodnienia dla kierowców
Udogodnienia dla kierowców
Pojazdy LCV serwis i naprawa
Pojazdy LCV serwis i naprawa
Pojazdy elektryczne
Pojazdy elektryczne
Sprzedaż pojazdów Used Trucks by Renault Trucks
Sprzedaż pojazdów Used Trucks by Renault Trucks


Usługi serwisowe
Poniedziałek 06:00 / 24:00
Wtorek 24:00 / 24:00
Środa 24:00 / 24:00
Czwartek 24:00 / 24:00
Piątek 24:00 / 22:30
Sobota 08:00 / 12:00
Niedziela -
Części zamienne
Poniedziałek 06:00 / 20:30
Wtorek 06:00 / 20:30
Środa 06:00 / 20:30
Czwartek 06:00 / 20:30
Piątek 06:00 / 20:30
Sobota 07:00 / 12:00
Niedziela -

Renault Trucks T 480 Selection
  • Selection
  • Renault Trucks T 480
    • Ciągnik - 6X2
    • Euro 6
    • 01/11/2021
    • 350 000 km

    4.6 / 5
    66 Opinie
    prześlij opinie
    21 December 2024 Andrei Osadci
    Absolutnie fantastyczna usługa świadczona przez Sparks Commercial Services. Miałem awarię czujnika ABS dziś rano podczas powrotu na plac budowy niedaleko Swindon. Zadzwoniłem tylko po to, aby zapytać, czy możliwe jest sprawdzenie diagnostyczne i umówienie się na naprawę. Brad zrobił wszystko, co możliwe, aby znaleźć problem i naprawić go natychmiast, mimo że miał pracę przez cały dzień w sobotę przed świętami Bożego Narodzenia. Niesamowita obsługa klienta, bardzo dziękuję.
    8 November 2024 Sarah Woodger
    Wyjątkowa obsługa i praca wykonana przez warsztat Sparks of Swindon. Nasz firmowy samochód ciężarowy był oddalony o wiele kilometrów od domu i w trakcie bardzo ważnej naprawy, kiedy odkryto wyciek z chłodnicy. Sparks przybył na ratunek za pośrednictwem Renault 24, dokonał oceny pojazdu i zorganizował holowanie, abyśmy mogli najpierw skorzystać z samochodu, aby dokończyć naprawę, a następnie odebrać go i naprawić przez noc, podczas gdy nasz kierowca bezpiecznie odpoczywał w swoim pokoju hotelowym. Wysoki standard pracy i elastyczność tego warsztatu sprawiły, że nasz pojazd nie uległ przestojowi i jestem niezmiernie wdzięczny za każdy aspekt ich zaangażowania... gdybyśmy tylko mieli siedzibę bliżej Swindon! Bez wahania poleciłbym ten warsztat innym.
    4 February 2024 lyndon powell
    Gavin, który opiekuje się warsztatem, to schludny facet i nic nie stanowi dla niego problemu. Brad naprawił mojego Transportera i jest w 100% gotowy do drogi. Oceniam ich na 10/10, dzięki chłopaki za pomoc w uporządkowaniu mojego Transportera. Wszystkiego najlepszego, Lyndon Powell.
    18 April 2023 David Casey
    Dzisiaj odebrałem mojego nowego Renault Mastera od George'a z działu sprzedaży. Niestety, fabryka opóźniła dostawę pojazdu o kilka miesięcy z powodu problemów z emisją spalin, jednak George regularnie informował mnie o przewidywanej dacie dostawy (po otrzymaniu informacji od Renault, przeczytałem o tym problemie, więc wiem, że to prawda). To była czysta przyjemność. Kupowałem tylko jeden samochód, a on ewidentnie sprzedaje o wiele więcej, więc byłem wdzięczny za cały wysiłek, jaki włożył w informowanie mnie do momentu wydania pojazdu przez fabrykę. Udzielił mi uczciwych i jasnych porad dotyczących harmonogramu serwisowania i gwarancji, więc na pewno będę korzystał z usług Sparks w przyszłości.
    4 January 2023 Andrew
    Unikaj jak ognia. Szkoda, że ​​nie ma opcji, żeby wystawić zero gwiazdek. Oddałem vana do naprawy. Po odebraniu i powrocie do domu zauważyłem, że brakuje kilku mocowań wokół kierownicy. Trochę się martwiłem, gdy kierownica została zdjęta. Oddałem ją, żeby ją naprawili. Kilka dni później zauważyłem usterkę w nowej, zamontowanej części. Oddałem ją ponownie w nowym roku. Powiedziano mi, że zamontowana przez nich część jest uszkodzona i wymaga ponownej wymiany. Oczekiwano ode mnie, że to zrobię. Dodatkowo miałem zapłacić za ich czas. Za sprawdzenie, czy zamontowali wadliwą część i nie sprawdzili jej przed zwrotem pojazdu. Nadal mam vana z wadliwą częścią. Jest o kilkaset funtów droższy. Niż zanim tam pojechałem. Żeby go naprawili. Czas pozwać ich do sądu!