VALLES DE AUTOMOCION SA

Sabadell, Spain

Zamknięte
Wyświetl numer
C/ Pla del Fonollar 21
08205 Sabadell

4.3 / 5
159 - Opinie od Google

Godziny otwarcia recepcji


Poniedziałek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Wtorek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Środa 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Czwartek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Piątek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Sobota 08:00 / 13:00
Niedziela -

Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Serwis i naprawa pojazdów ciężarowych
Udogodnienia dla kierowców
Udogodnienia dla kierowców
Pojazdy LCV serwis i naprawa
Pojazdy LCV serwis i naprawa
Finansowanie
Finansowanie


Sprzedaż pojazdów nowych
Poniedziałek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Wtorek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Środa 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Czwartek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Piątek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 21:00
Sobota 08:00 / 13:00
Niedziela -
Usługi serwisowe
Poniedziałek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Wtorek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Środa 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Czwartek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Piątek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Sobota 08:00 / 13:00
Niedziela -
Części zamienne
Poniedziałek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Wtorek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Środa 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Czwartek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Piątek 08:00 - 14:00 / 15:00 - 20:00
Sobota 08:00 / 13:00
Niedziela -

Manager serwisu
Ricard Garia
937121519
rgaria@moventiagrup.net
Części zamienne
Antonio Jimenez
937121519
ajimeneze@moventia.net

4.3 / 5
159 Opinie
prześlij opinie
12 May 2024 Luis Maia
Serviço muito mau, e mecânicos sem experiência nenhuma ou preparados para enganar as pessoas. Estive quarta-feira e quinta-feira nesta oficina. Na quarta ligaram o computador para descobrir a avaria, na quinta estiveram 5 horas de volta do camião para repara-lo, pois foi o que cobraram 487€ de 5 horas de trabalho. Saio de lá e ao fim de 3 horas o mesmo problema no camião volta a aparecer, as baterias descarregavam a voltagem. Disseram que tinham testado tudo, baterias alternador,motor de arranque, fusíveis e até a instalação elétrica. Fico mal novamente com o camião e tive que comprar 2 baterias para voltar para Portugal. Quando chego a empresa onde trabalho,ao fim de 10m, foi descoberto o problema, o alternador avariado e 2 dias o camião na marca Renault não conseguiram ver isso. Mas conseguiram cobrar 500 de mão de obra. Para mim é roubar O chefe da oficina não vale nada nem deve perceber de mecânica de certeza. Estiveram 5 a 6 homens ao mesmo tempo de volta do camião e não conseguiram ver que o alternador estava avariado . Não aconselho a ninguém, é perder tempo e dinheiro pois para uma casa oficial Renault não saber trocar um alternador é muito mau além de precisarem de 5 horas para carregar as baterias com um carregador, mas tive que lá estar quase 2 dias, o meu patrão pagar quase 500€ para carregarem as baterias do camião. Muito mau mesmo. Não aconselho mesmo
29 August 2024 Eduardo Molina
Bardzo sprawny warsztat, laweta zawiozła samochód ciężarowy do warsztatu, kazali mi wziąć prysznic, następnego dnia naprawili usterkę (Eusebio), dziękuję za dobrą obsługę.
31 July 2025 Olguita González
Obsługa Jonatana Beltrana była spektakularna. Bardzo wdzięczny.
11 May 2025 NICOLAE MUNTEANU
Cały personel BARDZO PRZYJAZNY, POCZĄTKUJĄC OD RECEPCJI. PROFESJONALIŚCI. NA PEWNO WRÓCĘ. DZIĘKUJĘ
24 April 2024 Antonio Pires
Nasza firma nigdy nie spotkała się z tak fatalną obsługą. Panowie nie są kompetentni w swojej pracy, brak profesjonalizmu. Samochód przyjechał, żeby znaleźć przyczynę awarii, stał tam, to był odważny dzień, pan był przy samochodzie maksymalnie 2 godziny, a na koniec naliczono nam 600 euro za cały dzień i powiedziano, że to prawdopodobnie jest przyczyną, ale jesteśmy pewni. Zapłaciliśmy 600 euro za to, że pan był przy samochodzie tylko 2 godziny, prawdopodobnie przeszedł jakieś praktyki, nauczył się na naszym samochodzie i na koniec wyciągnął wniosek, że to jest problem, ale nie jestem pewien, ale zapłacicie 600 euro. Po tym jak zadzwoniliśmy do właściciela i zapytaliśmy, dlaczego naliczono taką kwotę, kierowca zobaczył, że właściciel był przy samochodzie maksymalnie 2 godziny, a oni naliczyli nam 7 godzin i z nieznanego powodu, praktycznie... Dlaczego właściciel nas zrugał i powiedział, że jeśli nie zapłacimy, to nie odda nam samochodu i nie chce nic wiedzieć? Oczywiście powiedzieliśmy, że złożymy pozew, mamy wszystkie dowody na kamerze i nawigatorze. Oczywiście zapłaciliśmy. Oszukać klienta. Uważajcie i nie korzystajcie z usług tego sklepu, żeby nie stracić pieniędzy tak jak my.