Witaj w Renault Trucks Polska
VOLVO UKRAINE LLC
Kyiv, Ukraine
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Wtorek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Środa | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Czwartek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Piątek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Sprzedaż pojazdów nowych
| Poniedziałek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Wtorek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Środa | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Czwartek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Piątek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Usługi serwisowe
| Poniedziałek | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Wtorek | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Środa | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Czwartek | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Piątek | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Sobota | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 19:00 |
| Niedziela | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 19:00 |
Części zamienne
| Poniedziałek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Wtorek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Środa | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Czwartek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Piątek | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Manager serwisu
Yuriy Schur
380444903114
380504405264
yuriy.schur@volvo.com
380444903114
380504405264
yuriy.schur@volvo.com
Sprzedaż pojazdów nowych
Vitaliy Shatokhin
+380952913984
+380952913984
vitaliy.shatokhin@renault-trucks.com
+380952913984
+380952913984
vitaliy.shatokhin@renault-trucks.com
Sprzedaż pojazdów nowych
Serhii Musuleha
38 099 340 26 15
serhii.musuleha@renault-trucks.com
38 099 340 26 15
serhii.musuleha@renault-trucks.com
Usługi serwisowe
380444903114
380503324220
info.ua@volvo.com
Części zamienne
Victor Grigoryev
380444903116
victor.grigoryev@volvo.com
380444903116
victor.grigoryev@volvo.com
Części zamienne
Vadym Kharchenko
380444903116
380952744514
vadym.kharchenko@volvo.com
380444903116
380952744514
vadym.kharchenko@volvo.com
4.3 / 5
356 Opinie
21 June 2025
Денис Попов
Była wizyta w sprawie wadliwego poziomu podłogi. Znaleźli wszystko i naprawili (przewód w oplocie był przetarty). Następnego dnia odkryłem, że wyrwali przewód z sąsiedniej wtyczki, gdzie wiązali przewody pod maską i przycisnęli 2 przewody, gdy zakładali tam pokrywę. Za wszystko 14,1 tys. Jak dla mnie to za dużo. Za to odejmują punkty. A elektryk Sasha jest świetny!
6 August 2024
Сергей Светлов
Dobra obsługa, dobra obsługa. Jest prysznic, toaleta, duży obszar, duży parking w środku. Godziny pracy się zmieniły, harmonogram stał się wygodniejszy, pracują od 8 do 20 godzin, siedem dni w tygodniu.
12 November 2024
Dav Dav
Bardzo dobra obsługa, szczególnie elektryk Aleksiej. Miałem nieprzyjemną sytuację, kiedy zepsuł mi się samochód w Niemczech, a jedyną firmą, która mi pomogła za darmo, był Aleksiej!!!
Szacunek dla Ciebie i ogromne podziękowania 👍👍👍
22 June 2023
Stas Misan
A więc, w kolejności moich wrażeń z tego serwisu Volvo. Panowie, którzy zgłosili usterkę w samochodzie, który trafił do serwisu, poradzili sobie stosunkowo szybko.
- Pan, który serwisował samochód, jest uprzejmy, odpowiedzialny i kompetentny.
- Kierownicy i wszyscy pracownicy biura, z którymi miałem okazję się komunikować, są bardzo uprzejmi i kulturalni.
- Obsługa kierowcy: dla kierowcy jest poczekalnia z wygodnymi fotelami i kanapami. Jest też prysznic, ale wentylator nie działa (bardzo wątpię, żeby Państwa pracownicy zgodzili się na takie warunki). W poczekalni jest dystrybutor wody, ale nie ma wody, na zewnątrz jest 30°C i nie ma wody (nie wylała się przede mną. Po prostu jej nie ma, obserwuję dystrybutor wody już trzeci dzień i prawdopodobnie jej nie będzie, ale jest w biurze). W serwisach innych marek kierowca jest częstowany lunchem, ale w serwisie Volvo nie częstują go nawet wodą. W chińskich sklepach z narzędziami częstują klientów kawą, ale w serwisie Volvo nie ma wody. Taka drobnostka. A jednak tak obraźliwa.
24 July 2018
Dom Roslav
Tyagonina. Umówiliśmy się na wymianę oleju z tygodniowym wyprzedzeniem. Poprosiliśmy o wymianę do 11:00. Kierownik umówił się na 8:00, mówiąc, że zajmą się samochodem rano. Minęły trzy godziny od momentu, gdy przyjęliśmy samochód, a oni dopiero zaczęli nad nim pracować. Wjechaliśmy do warsztatu. Chcieli wymienić olej, gdy jest zimny. Najwyraźniej nie rozumieją, że samochód nie powinien stać na biegu jałowym. Myślę, że wszyscy rozumieją, że wymiana oleju na zimno to fuszerka. Odmówiliśmy i odjechaliśmy. Straciliśmy pół dnia i spaliliśmy paliwo. Usługa była opieszała.