Testymoniale

Renault Trucks D Cab 2.1 m - Hiszpania - Fandiño

Dystrybucja

6min
RENAULT TRUCKS D CAB 2.1 M - SPAIN - FANDIÑO

FANDIÑO

 

Fandiño jest jedną z wiodących firm w zakresie sprzedaży i dystrybucji mrożonych posiłków na terenie północno-zachodniej Hiszpanii. Każdego dnia Jose Luis, przedstawiciel handlowy, dostarcza produkty za kierownicą Renault Trucks D 2.1 m wyposażonego w zabudowę chłodniczą.

RENAULT TRUCKS D CAB 2.1 M - SPAIN - FANDIÑO
Czy może nam Pan opowiedzieć o swojej pracy w firmie Fandiño?

José Luis - Jestem przedstawicielem handlowym i codziennie realizuję swoje dostawy w całym regionie Asturii za kierownicą Renault Trucks D Cab 2,1 m. Firma Fandino od prawie 60 lat zajmuje się sprzedażą i dystrybucją mrożonek dla społeczności i restauracji. To właśnie tutaj, w Aviles, koordynujemy działania naszej sieci dystrybucji w Asturii, Kantabrii, León, Zamorze, Valladolid, itd. Oferujemy szeroką gamę produktów, dostosowanych do potrzeb naszych klientów, od przystawek do deserów. Transport jest kluczowym czynnikiem w naszej działalności, ponieważ musimy być w stanie zagwarantować jakość produktu na każdym etapie procesu, co oznacza zachowanie łańcucha chłodniczego. Zaczynam dzień o 7 rano. Razem z kolegami przygotowujemy ciężarówki do rundy dostaw. Odłączamy zabudowę od zasilania podłączonego na nocną przerwę, co zabezpiecza mrożonki, przygotowujemy dokumenty i ruszamy w drogę. W każdym tygodniu realizujemy z góry ustalone trasy dostaw, z reguły do stałych klientów. Nasz dzień kończy się około godziny 18.00 lub 19.00. Po powrocie do siedziby firmy ładujemy samochody z zamówieniami na następny dzień.

 

 

Co sprawia, że Renault Trucks D Cab 2.1 m nadaje się do waszej działalności?

J.L - Pojazd jest doskonale dostosowany do naszych potrzeb pod względem zwrotności, niezawodności i solidności. Dzięki niemu możemy spokojnie planować naszą codzienną pracę i przestrzegać zobowiązań, które podjęliśmy wobec naszych klientów. Wszystko, co musimy zrobić, to przestrzegać planu serwisowania, co pozwala nam unikać awarii, które mogłyby zakłócić naszą pracę i opóźnić dostawy. Daje nam to więc duże poczucie bezpieczeństwa i pewności. Pojazd ten zaskoczył mnie również niskim zużyciem paliwa, mimo że dużo jeżdżę po miastach, wsiach i drogach górskich, gdzie zużycie jest zazwyczaj wyższe.

Działając na rynku od 60 lat, firma Fandiño przejęła pełną kontrolę nad całym łańcuchem chłodniczym, aby zagwarantować jakość swoich produktów. Pojazdy pokonują rocznie od 60.000 do 70.000 km. Dzięki nim kierowcy mogą spokojnie realizować na swój dzień pracy i przestrzegać swoich zobowiązań wobec klientów.

RENAULT TRUCKS D CAB 2.1 M - SPAIN - FANDIÑO
NISKIE ZUŻYCIE PALIWA

Technologia, aerodynamika i inteligentna jazda pozwalają na znaczne obniżenie zużycia paliwa.

ŁATWY MONTAŻ NADWOZIA

Wstępnie zainstalowano szereg mechanicznych i elektrycznych elementów ułatwiających montaż nadwozia, zaprojektowanych tak, aby sprostać każdemu rodzajowi działalności.

ZWROTNOŚĆ

Zmniejszony promień skrętu, krótki zwis przedni i kompaktowa kabina sprawiają, że pojazdy z gamy D są niezwykle zwrotne.

Jak sprawdza się w terenie zabudowanym i na górskich drogach?

J.L - W miejscowościach, do których jeżdżę na co dzień, Renault Trucks D Cab 2.1 m naprawdę ułatwia mi życie. Jest zwrotny, zapewnia dobrą widoczność, jest łatwy do zaparkowania i prowadzenia, pomimo swoich wymiarów. Pozwala mi również na płynną jazdę w zatłoczonych miejscach. A przede wszystkim, co jest bardzo ważne, mogę parkować w strefach, do których dostęp może być ograniczony i utrudniony. Na górskich drogach, jego ładowność w połączeniu z jego mocą pozwala spokojnie pokonywać kolejne kilometry, nawet gdy podłoże jest śliskie w zimie lub gdy pada. Jest bardzo łatwy w prowadzeniu, ponieważ wszystko jest w zasięgu ręki. Posiada trwałą i bardzo łatwą w obsłudze skrzynię biegów, jak również kilka systemów wspierających prowadzenie, takich jak np. pomoc w parkowaniu cofając, które zatrzymuje pojazdu i pozwala uniknąć uderzenia innych. Na górskich drogach retarder pozwala oszczędzać układ hamulcowy i ułatwia pokonywanie stromych zjazdów w sposób bezpieczny i sprawia, że jazda jest mniej mecząca.

AKTUALNE INFORMACJE NA TEMAT...

TRANSPORT CHŁODNICZY W HISZPANII: KWITNĄCY SEKTOR

Ze względu na boom w eksporcie owoców i warzyw, hiszpańscy przewoźnicy stale unowocześniają i powiększają swoją flotę pojazdów do przewozu w kontrolowanej temperaturze.

ROSNĄCY RYNEK

W 2015 r. rejestracje hiszpańskich naczep i przyczep chłodniczych wzrosły o 36%. Zgodnie z oficjalnymi danymi przedstawionymi przez stowarzyszenie zawodowe producentów specjalistycznych, sprzedaż ta stanowiła 40% segmentu. Liczby, które mówią wiele o dobrej kondycji transportu w temperaturze kontrolowanej na Półwyspie Iberyjskim.

OŻYWIENIE DZIAŁALNOŚCI

Wyniki generowane są bezsprzecznie ogólnym ożywieniem działalności gospodarczej oraz dominacją hiszpańskiego eksportu owoców i warzyw, przewożonych transportem drogowym i dostarczanych na terenie całej Unii Europejskiej. Hiszpania jest obecnie wiodącym eksporterem świeżych owoców i warzyw w Europie i zajmuje trzecie miejsce na świecie po Chinach i USA.

REFRIGERATED TRANSPORT IN SPAIN - Renault truck D
SPRZYJAJĄCY KLIMAT GOSPODARCZY

Pod wpływem tej sytuacji firmy transportowe zwiększyły swoje zdolności przewozowe i floty, utrzymując w ten sposób swoją przewagę konkurencyjną na rynku europejskim.

Jak ocenia Pan komfort kabiny?

J.L - Spędzam dużo czasu za kierownicą mojego Renault Trucks D Cab 2.1 m, więc dla mnie komfort oznacza bezpieczeństwo, ponieważ jeśli jestem mniej zmęczony, jestem bardziej czujny i wydajny. Fotele są bardzo wygodne. Pozycja kierownicy może być regulowana, szczególnie pod względem głębokości. Również zagłówek i podłokietniki można dostosować do długich podróży. Ciężarówka ta jest również łatwo dostępna. W mojej pracy musimy wsiadać i wysiadać z kabiny kilka razy dziennie. A pracując w terenie miejskim, ciężarówka ma jeszcze kilka innych bardzo ważnych cech w delikatnych sytuacjach, takich jak hamowanie awaryjne czy dobra zwrotność. Właśnie tutaj mogę w pełni docenić wyższość systemu ABS oraz przyczepność pojazdu na drodze. Podsumowując, mogę powiedzieć, że Renault Trucks D cab 2,1 m jest pod każdym względem bezpiecznym samochodem ciężarowym do codziennej pracy. Jest niezawodny w codziennym użytkowaniu, a także wszechstronny i wytrzymały w każdej sytuacji.

Set canonical URL
Off