Witaj w Renault Trucks Polska
TRUCK ITALIA SPA
Campi di Bisenzio, Italy
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 08:30 / 19:00 |
| Wtorek | 08:30 / 19:00 |
| Środa | 08:30 / 19:00 |
| Czwartek | 08:30 / 19:00 |
| Piątek | 08:30 / 19:00 |
| Sobota | 08:30 / 12:30 |
| Niedziela | - |
3.9 / 5
95 Opinie
30 October 2025
Gianluca gasparetto
Nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę. Chociaż z powodu kryzysu zmuszają do zatrzymania co najmniej jednej, zepsuty wąż oznacza 9-godzinne oczekiwanie. Nie polecam tego warsztatu, zwłaszcza że obsługa jest kompletnie nieudolna, a przede wszystkim nieuprzejma. Miałem mnóstwo doświadczeń z innymi warsztatami. Nigdy nie trafiłem na taki. Nie polecam go w żadnym wypadku.
5 May 2023
Luciano Li
Akcja serwisowa została przeprowadzona w autoryzowanym serwisie Mercedesa. Personel recepcji był przyjazny, a obsługa szybka i sprawna. Serwis znajduje się przy nieco ukrytej ulicy, ale łatwo go znaleźć za pomocą GPS-a.
7 May 2025
Artur Popescu
Ten warsztat nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę! Niekompetentny warsztat, niezdolny do rozwiązania problemu. Oddawałem do nich Mercedesa Vito 7 razy (tak, siedem) w ciągu 3 miesięcy (od lutego do dziś) i problem nie został rozwiązany. Problem wynikał z zapalonej kontrolki silnika, która przełączała go w tryb ochrony. Łączna liczba dni, przez które pojazd stał poza warsztatem, wyniosła 7 dni (jeden tydzień) w ciągu 3 miesięcy, 7 dni z 90!!!! W praktyce 83 dni w warsztacie, co jest absolutnie niedopuszczalne, szalone, wręcz żenujące. Pomimo odebrania go „ostatni raz” przedwczoraj (w poniedziałek, 5 maja), wczoraj rano (wtorek, 6 maja), po 32 km kontrolka silnika ponownie się zapaliła. W tym momencie byłby to już ósmy raz, kiedy samochód trafił do nich, więc postanowiliśmy bezwarunkowo zmienić warsztat.
30 November 2023
Vittoria Conti
Kupując pojazd, należy zachować transparentność, niezależnie od ewentualnych opóźnień w dostawie. Obwinianie firmy, która go wyposaża, jest nieprofesjonalne. Słaba komunikacja (kłamstwa) ostatecznie prowadzi do utraty zaufania. Mimo że wysłano potwierdzony e-mail i do dziś nie otrzymano odpowiedzi, zamyka to pętlę nie tylko dla sprzedawcy, ale także dla innych osób, które powinny potwierdzić zakup. Nieprofesjonalne, nieuczciwe i niespełniające standardów marki takiej jak Mercedes. Ostatnia ciężarówka kupiona u Ciebie – do widzenia.
18 September 2023
Johannes Mundry
Świetna obsługa. Zgłosiliśmy się tam spontanicznie z drobnym problemem, a po krótkiej diagnozie otrzymaliśmy kompetentną, szybką i bardzo przyjazną pomoc, dzięki której mogliśmy kontynuować podróż do domu tego samego dnia.