TRUCK ITALIA SPA

Campi di Bisenzio, Italy

Zamknięte
Wyświetl numer
Via Castronella 164
50013 Campi di Bisenzio
3.9 / 5
95 - Opinie od Google

Godziny otwarcia recepcji


Poniedziałek 08:30 / 19:00
Wtorek 08:30 / 19:00
Środa 08:30 / 19:00
Czwartek 08:30 / 19:00
Piątek 08:30 / 19:00
Sobota 08:30 / 12:30
Niedziela -



3.9 / 5
95 Opinie
prześlij opinie
30 October 2025 Gianluca gasparetto
Nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę. Chociaż z powodu kryzysu zmuszają do zatrzymania co najmniej jednej, zepsuty wąż oznacza 9-godzinne oczekiwanie. Nie polecam tego warsztatu, zwłaszcza że obsługa jest kompletnie nieudolna, a przede wszystkim nieuprzejma. Miałem mnóstwo doświadczeń z innymi warsztatami. Nigdy nie trafiłem na taki. Nie polecam go w żadnym wypadku.
5 May 2023 Luciano Li
Akcja serwisowa została przeprowadzona w autoryzowanym serwisie Mercedesa. Personel recepcji był przyjazny, a obsługa szybka i sprawna. Serwis znajduje się przy nieco ukrytej ulicy, ale łatwo go znaleźć za pomocą GPS-a.
7 May 2025 Artur Popescu
Ten warsztat nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę! Niekompetentny warsztat, niezdolny do rozwiązania problemu. Oddawałem do nich Mercedesa Vito 7 razy (tak, siedem) w ciągu 3 miesięcy (od lutego do dziś) i problem nie został rozwiązany. Problem wynikał z zapalonej kontrolki silnika, która przełączała go w tryb ochrony. Łączna liczba dni, przez które pojazd stał poza warsztatem, wyniosła 7 dni (jeden tydzień) w ciągu 3 miesięcy, 7 dni z 90!!!! W praktyce 83 dni w warsztacie, co jest absolutnie niedopuszczalne, szalone, wręcz żenujące. Pomimo odebrania go „ostatni raz” przedwczoraj (w poniedziałek, 5 maja), wczoraj rano (wtorek, 6 maja), po 32 km kontrolka silnika ponownie się zapaliła. W tym momencie byłby to już ósmy raz, kiedy samochód trafił do nich, więc postanowiliśmy bezwarunkowo zmienić warsztat.
30 November 2023 Vittoria Conti
Kupując pojazd, należy zachować transparentność, niezależnie od ewentualnych opóźnień w dostawie. Obwinianie firmy, która go wyposaża, jest nieprofesjonalne. Słaba komunikacja (kłamstwa) ostatecznie prowadzi do utraty zaufania. Mimo że wysłano potwierdzony e-mail i do dziś nie otrzymano odpowiedzi, zamyka to pętlę nie tylko dla sprzedawcy, ale także dla innych osób, które powinny potwierdzić zakup. Nieprofesjonalne, nieuczciwe i niespełniające standardów marki takiej jak Mercedes. Ostatnia ciężarówka kupiona u Ciebie – do widzenia.
18 September 2023 Johannes Mundry
Świetna obsługa. Zgłosiliśmy się tam spontanicznie z drobnym problemem, a po krótkiej diagnozie otrzymaliśmy kompetentną, szybką i bardzo przyjazną pomoc, dzięki której mogliśmy kontynuować podróż do domu tego samego dnia.