COVID-19/ Renault Trucks pragnie zapewnić Państwa o swoim zaangażowaniu, aby umożliwić eksploatację Państwa pojazdów przy zachowaniu niezbędnych środków ostrożności. Wszystkie serwisy Renault Trucks pracują, ale niektóre ograniczyły godziny pracy. Jednocześnie wszystkie serwisy świadczą usługi w ramach serwisy RT 24/7. Dostawy części zamiennych są prowadzone w sposób ciągły. Natomiast nastąpić może nieznaczne opóźnienia w dostawach z uwagi na korki na granicy. Dotyczy to dostaw z magazynu w Lyonie. Z magazynu we Wrocławiu na razie nie ma żadnych opóźnień Zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami w każdej sprawie. Zespół Renault Trucks jest cały czas do Państwa dyspozycji

Optifuel Solutions

Optifuel Solutions

Szybko i oszczędnie?

Szybko i oszczędnie?

To podstawowe pytanie, które pada na każdym szkoleniu.

Odpowiedź jest bardzo prosta: tak. Gdyby było inaczej, nasze szkolenia nie miałyby żadnego uzasadnienia. Dowodziliśmy wielokrotnie, że jechać taniej (bardziej ekonomicznie) nie oznacza wolniej. W zdecydowanej większości przypadków, wraz ze znacznym obniżeniem zużycia paliwa można podnieść średnią prędkość przejazdu! Choć wydaje się to nieosiągalne, fakty są niepodważalne. Zarówno słynny Konkurs Optifuel jak i klasyczne szkolenia ekonomicznej jazdy w zdecydowanej większości przypadków dowodzą, że przy jednocznym obniżeniu zużycia paliwa, dzięki odpowiedniej technice jazdy, kierowca zwiększył prędkość średnią! Co więcej, jest to poparte niższym zużyciem wszystkich ważnych elementów eksploatacyjnych ciężarówki: klocków, tarcz, tarczy sprzęgła, opon i innych.

Sprawdź, o ile możesz wydłużyć trwałość elementów układu hamulcowego swojej ciężarówki! Poniżej dwa fragmenty raportów ze szkolenia (przed i po). Różnica wynosi...

Ilość naciśnięć pedału hamulca w przeliczeniu na 100 km trasy PRZED szkoleniem: KLIKNIJ TU

Ilość naciśnięć pedału hamulca w przeliczeniu na 100 km trasy PO szkoleniu: KLIKNIJ TU