RENAULT TRUCKS T HIGH
Renault Trucks

RENAULT TRUCKS T HIGH

Pojazd Ciężarowy Dalekobieżny

SILNIK DTI 13: 440/480/520 cv
DMC 18 → 26 ton
DMCZ 40 → 60 ton
KABINA

HIGH SLEEPER CAB:
PRZEDŁUŻONA KABINA,
Z DACHEM PODWYŻSZONYM,
PŁASKA PODŁOGA

UKŁAD JEZDNY 4x2 6 x 2 Oś pchana 6 x 2 Oś wleczona 6x2
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet

KORZYŚCI

  • RENTOWNOŚĆ
  • KOMFORT
  • Bezpieczeństwo
  • ROZWIĄZANIA NA MIARĘ WYMAGAŃ

    ROZWIĄZANIA NA MIARĘ WYMAGAŃ

    OBNIŻONE ZUŻYCIE PALIWA

    W silniku zastosowano tłoki o niskim poziomie tarcia oraz stopy metali lekkich, co pozwala na obniżenie masy silnika.

    MAKSYMALNE OBNIŻENIE POZIOMU ZANIECZYSZCZEŃ

    Zastosowano filtr cząstek stałych o wyższej gęstości i maksymalnej skuteczności.

    ZWIĘKSZONA NIEZAWODNOŚĆ

    Gniazda zaworowe wykonane są z nieulegającego korozji kobaltu, a katalizator SCR jest pokryty powłoką z wanadu.

  • ROZWIĄZANIA NA MIARĘ WYMAGAŃ

    ROZWIĄZANIA NA MIARĘ WYMAGAŃ

    ZAUTOMATYZOWANA SKRZYNIA BIEGÓW OPTIDRIVER MONTOWANA SERYJNIE

    dla lepszej strategii zmiany przełożeń.

    UKŁAD AUTOMATYCZNEGO WYŁĄCZANIA SILNIKA

    pozwala unikać pracy na biegu jałowym.

    TRYB OGRANICZENIA MOCY

    zapobiega nadmiernemu zużyciu paliwa.

    100% KOMPATYBILNOŚĆ Z PALIWEM BIODIESEL

    Silnik DTI 13 (480 KM) jest kompatybilny w 100% biodieslem, paliwem pochodzącym z odnawialnych źródeł energii i składającym się wyłącznie z olejów roślinnych lub tłuszczów zwierzęcych.

  • OBNIŻONA MASA I AERODYNAMICZNA KONSTRUKCJA

    OBNIŻONA MASA I AERODYNAMICZNA KONSTRUKCJA

    NACHYLENIE SZYBY PRZEDNIEJ POD KĄTEM 12°

    poprawia właściwości aerodynamiczne.

    KABINA O PODSTAWIE TRAPEZU

    od 2,3 metrów szerokości z przodu do 2,5 m z tyłu dla poprawy opływowości.

    RÓŻNE TYPY SPOJLERÓW DACHOWYCH

    stałe (88 mm), regulowane elektrycznie lub ręcznie (w zakresie od 285 do 496 mm), a także składane spojlery boczne.

  • JESZCZE WIĘKSZE OSZCZĘDNOŚCI PALIWA

    JESZCZE WIĘKSZE OSZCZĘDNOŚCI PALIWA

    EKONOMICZNY REGULATOR PRĘDKOŚCI

    z trzema trybami jazdy wybieranymi przez kierowcę.

    OPTIVISION MAP BASED

    system uwzględniania topografii drogi w celu optymalizacji zmiany biegów. Bardziej precyzyjna topografia, szczegółowe informacje o trasie, brak utraty połączenia, 100% zasięgu geograficznego (w tym w tunelach).

  • POJAZD STWORZONY NA DŁUGIE TRASY

    POJAZD STWORZONY NA DŁUGIE TRASY

    JEDNOPŁASZCZYZNOWA RÓWNA PODŁOGA

    ułatwia przemieszczanie się po kabinie samochodu ciężarowego.

    DOLNA LEŻANKA ROZKŁADANA DO SZEROKOŚCI 800 MM

    pokryta pianką o wysokiej sprężystości i gęstości 40 kg/m³, a także leżanka górna z drabinką.

    CICHA LODÓWKA ZASILANA ELEKTRYCZNIE

    o pojemności 40 litrów.

  • T HIGH MAXISPACE: CZUJ SIĘ JAK U SIEBIE W DOMU

    T HIGH MAXISPACE: CZUJ SIĘ JAK U SIEBIE W DOMU

    SKŁADANY STOLIK

    za pomocą przycisku zintegrowanego z uchwytem i z piankową przestrzenią do przechowywania naczyń.

    DODATKOWA ZABUDOWA

    w tylnej części kabiny obejmuje 3 schowki.

    FOTEL PASAŻERA OBRACANY O 90°

    idealny do korzystania z chwil relaksu.

  • ROADPAD, NOWY TOWARZYSZ PODRÓŻY

    ROADPAD, NOWY TOWARZYSZ PODRÓŻY

    RoadPad

  • MAKSYMALNE BEZPIECZEŃSTWO DLA KIEROWCY I UŻYTKOWNIKÓW DRÓG

    MAKSYMALNE BEZPIECZEŃSTWO DLA KIEROWCY I UŻYTKOWNIKÓW DRÓG

    OPTYMALNA WIDOCZNOŚĆ W KAŻDYCH WARUNKACH

    Światła doświetlające zakręty dla większego bezpieczeństwa na zakrętach, automatyczne włączanie świateł i wycieraczek szyby.

    ŚWIATŁA TYLNE LED

    zmniejszenie kosztu obsługi technicznej i zwiększenie widoczności.

    NAWET 4 KAMERY

    dzięki systemowi Roadpad.

  • TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE BEZPIECZEŃSTWA OSÓB

    TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE BEZPIECZEŃSTWA OSÓB

    SYSTEM OSTRZEGANIA PRZED NIEZAMIERZONĄ ZMIANĄ PASA RUCHU

    ostrzega za pomocą sygnału dźwiękowego po wykryciu niezamierzonej zmiany toru jazdy.

    AUTOMATYCZNE HAMOWANIE AWARYJNE i ADAPTACYJNY REGULATOR PRĘDKOŚCI

    automatyczne hamowanie awaryjne ostrzega o ryzyku ewentualnej kolizji, a następnie hamuje i zatrzymuje całkowicie pojazd bez interwencji kierowcy. Adaptacyjny regulator prędkości utrzymuje bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu.

    ELEKTRYCZNY I AUTOMATYCZNY HAMULEC POSTOJOWY PO WYŁĄCZENIU SILNIKA

GALERIA
  • KUFER WEWNĘTRZNY/ZEWNĘTRZNY

    KUFER WEWNĘTRZNY/ZEWNĘTRZNY

  • ZAPROJEKTOWANE NA NAJDŁUŻSZE DYSTANSY

    ZAPROJEKTOWANE NA NAJDŁUŻSZE DYSTANSY

  • SKŁADANA LEŻANKA GÓRNA

    SKŁADANA LEŻANKA GÓRNA

  • DODATKOWA ZABUDOWA (KABINA MAXISPACE)

    DODATKOWA ZABUDOWA (KABINA MAXISPACE)

  • DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO

    DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO

  • LICZNE I ZOPTYMALIZOWANE SCHOWKI

    LICZNE I ZOPTYMALIZOWANE SCHOWKI

komfort i bezpieczeństwo