Renault Trucks POLSKAZnajdź najbliższego dealera
Środki ostrożności przeciwdziałające koronawirusowi
Jako kierowca/dostawca jesteś zobowiązany do zapewnienia ciągłości swojej działalności, aby umożliwić zaopatrzenie zakładów opieki zdrowotnej i sklepów z artykułami pierwszej potrzeby, Twoje zaangażowanie w tych szczególnych czasach jest godne pochwały.Aby umożliwić Ci bezpieczne wykonywanie pracy, przygotowaliśmy kilka istotnych wskazówek* chroniących przed ryzykiem zakażenia Covid-19 w trakcie pracy.
W trakcie przygotowywania dostaw:
![]() |
Zostań w kabinie, jeśli jest kolejka. |
![]() |
Sprawdź, czy masz numer telefonu do miejsca dostawy i, jeśli to możliwe, nazwisko osoby odpowiedzialnej za miejsce załadunku lub rozładunku. |
![]() |
Zapoznaj się z zasadami wchodzenia na teren recepcji, na parking lub poczekalnię oraz z punktami, do których masz dostęp w miejscu dostawy podczas epidemii. |
![]() |
Dowiedz się o zasadach załadunku/rozładunku, aby ustalić wytyczne dotyczące odległości, których należy przestrzegać z pracownikami na miejscu (między ludźmi a pojazdem i załadunkiem), przy dokach załadunkowych/rozładunkowych, przy wejściach do magazynów i fabryk. |
![]() |
Jeśli dostarczasz przesyłkę osobie prywatnej, powiadom ją za pośrednictwem wiadomości SMS lub mailowo o czasie dostarczenia przesyłki, przekazując instrukcje bezpieczeństwa, których klient ma przestrzegać (odległość) oraz sposób przekazania przesyłki. Połóż przesyłkę pod drzwiami. Nie proś o podpis. |
![]() |
Celem ograniczenia przemieszczeń, załaduj jako ostatnie te przesyłki, które będą dostarczone jako pierwsze.. |
![]() |
Bądź w stałym kontakcie ze swoją bazą, aby komunikować się i zarządzać nieoczekiwanymi zdarzeniami, szczególnie jeśli jesteś sam w pojeździe. |
![]() |
W przypadku kilku dostawców, zachowuj bezpieczną odległość. |
![]() |
Jeśli Twój udział nie jest niezbędny, trzymaj się z dala od miejsca dostawy. |
![]() |
Jeśli jest to konieczne, upewnij się, że jesteś sam podczas mocowania ładunku. |
Podczas dostawy unikaj jakiegokolwiek bezpośredniego lub pośredniego kontaktu fizycznego z personelem w recepcji: korzystaj z długopisów jednorazowego użytku, skanuj paczki, nie dotykaj palcem ekranu terminala, stawiaj paczki na podłożu, na stole lub na wózku. Jeśli klient wyrazi na to zgodę, zamiast podpisu wykonaj jego zdjęcie z paczką.